Wat een knap zusje heeft onze meneer Guus Ik krijg van hem geen knappe foto helaas. Dus kan hier ook niets bijzonders plaatsen. Hij was als klein pupje al niet knap te fotograferen en het lukt ons nog steeds niet. Hij zit niet stil, heeft altijd in de gaten dat je een foto wil maken als hij aan het spelen is of zelfs als hij slaapt. En zo nieuwsgierig als hij is heb je dus een bewegende foto ( hij komt hard naar je toe )of een dikke neus Meneer Guus is trouwens minder vol als Moos. Eigenlijk is hij wat te mager naar mijn zin, maar hij eet gewoon niet meer. Hij lust bijna alles, maar eet zo'n beetje om de dag fatsoenlijk. En omdat het zo'n druktemaker is rent hij dat wat hij eet er met gemak weer af. Wij zaten vorige week ook bij de dierenarts....een nageltje was ( doordat hij als een dolle malloot aan het rennen was) achter een steen blijven hangen en losgewipt. Wat kan een hond bloeden!!!! Ik dacht echt even dat hij compleet leeg zou lopen Dat ze al weer een half jaar oud zijn die kleine pupsels! Ik had er niet bij stil gestaan.
Haha dat geloof ik Lieve is ook niet dik te krijgen. Ze is nu redelijk op een goed, stabiel gewicht maar ook geen grote eter. Maar liever zo dan dat ze van alles dik worden. Zeker bij Teckels niet goed vanwege hun rug.
Je hebt al vaker gezegd dat meneer Guus precies zijn moeder is...ook in dit dus Toch had ik hem graag wat voller gezien. Je kan zijn ribben zien en voelen en op slechte 'eetdagen' zelfs zijn ruggengraat voelen. Maar hij is supergezond! Hij beweegt te veel en eet te weinig, tja.... Hij gaat tegenwoordig mee het kippenhok in als ik de kippen voer. Zo grappig. De kippen zijn zo aan hem gewend dat ze niet eens opkijken. Hij is de dikste maatjes met onze poes. Ze eten zelfs samen! En ja...Gijs de poes eet dan ook meer als meneer guus, dat is dan wel weer jammer
Ah dat smoeltje op die met dat verbandje Ze hebben hetzelfde koppie hoor.
MadelonSunny
Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-16 20:16
Vandaag met de pups naar het strand geweest! Helaas konden Mirjam en Guus er niet bij zijn. Beide pups zijn zo mooi uitgegroeid! Absoluut een verbetering van mams. Sophie lijkt wel heel erg op Lieve. We moesten soms echt goed kijken