En een Fretje overleden, wat erg, veel sterkte!
Hierboven ook weer, Fretje op vakantie, geweldig toch, wat een schattige diertjes. Dat kopje uit dat mandje en daarna op zijn rug liggen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
! Ik zit een beetje met Game of Thrones en Lord of the Rings of The 100 namen in mijn hoofd, maar ben er nog niet uit...
Zelf overigens nooit GoT gekeken maar zo heette hij al bij de frettery. Mijn vriendje is niet zo heel groot voor een ram, 1100 gram en ik gok een centimeter of 25 zonder staart. Maar gut, wat ben ik slecht in gokken dus ik kan er een centimeter of tien naast zitten hoor 
dus we doen het rustig aan met uitstapjes. Wel gisteravond even mee gedoucht. Vind ie ook niks aan maar hij was nog zo lekker aan het rondrennen en mijn vriend sliep al, dus hij moest maar mee naar de badkamer. Lekker pluizebolletje na de douche 
maar goed dat ze niet met een ram samenzat. Ik vind haar wel heel knap. Haar nagels zijn alleen veel te lang en de vacht is niet overal heel schoon, het hok zag er niet zo florisant uit. Hopelijk krijgt ze het bij mij beter!
. Zegt dit jullie iets? 

En dus was het volgens hem otitis, dus een oorontsteking.

Mijn vriend heeft Odin vanochtend dood in zijn hok aangetroffen. Hele bekje was beurs en een plas bloed onder hem. Ik heb deze horrorscene godzijdank niet hoeven zien. Ben helemaal kapot hiervan. Zo onverwachts
heb de hele dag al jankbuien. 

Veel sterkte met het verlies van Odin. Zat ie samen met Thor of hadden ze ieder hun eigen hok?