Hier gelukkig niet nog een nest erbij ppffff. Nog even en dan krijgen onze jonge gecastreerde rammen ook meer ruimte nu nog even bij de voedsters weghouden.
Zo vandaag zijn de twee dames gescant en goed nieuws.....ze zijn niet drachtig. Ppfff.
De da-assistent bood nog een plek op de kinderboerderij aan voor wat konijntjes, maar dat vind ik geen goede plek en ach nu zijn er al zo aan gehecht en ze kunnen goed samen dus het is goed zo.
Erg spannend momenteel met de verkoop van het huis. We willen de buitenren eigenlijk uitbreiden maar het kan nu heel snelgaan, tja wat is dan wijsheid? Er is nu ruimte tekort en er moeten er nog meer bij.....
Ik denk dat het inderdaat zoiets word of weer een ren die we er aan vast maken. Lastig, dinsdag komt onze makelaar en een onafhankelijke het huis taxeren.
Mocht het vlot gaat denk dat ik er naar nijg niet meer aan het verblijf hier uit te geven maar het verblijf op de nieuwe woonplek neer te zetten. Hebben ze ook meteen allen meer ruimte. Groot nadeel vind ik dat daar minder toezicht is zolang we er nog niet wonen.
Jep als het van de paardjes mag gaan we bij ze wonen. Ik vind het wel spannend allemaal hoor. Morgen komen de makelaars.
Fotsy
Geplaatst: 02-06-15 15:45
oh wat leuk zeg , dat is echt onbetaalbaar hoor , ik geniet elke dag van de diertjes aan huis, tot over twee jaar hadden we dat ook niet.
R.X.
Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-15 00:29
Vandaag een groot begin gemaakt met de uitbreiding van de buitenren. Stukken als een puzzel gazon eruit gehaald en gaas onder gedaan. Morgen weer verder.
Deugenietje
Geplaatst: 07-06-15 09:12
R.X.
Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-15 13:12
Weer een stapje verder
R.X.
Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-15 13:47
Ennn nog weer verder
We gaan er een konijnenparadijs van maken
R.X.
Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-15 20:06
De ren is ready!!!
Fotsy
Geplaatst: 07-06-15 21:27
wow wat is die prachtig geworden, doe je dit allemaal zelf of je man ofzo en zo snel, ga de mijne eens laten naar kijken hoor die kan dat ook allemaal maar soms heb ik grote overtuigingskracht nodig om hem in gang te duwen
Wauw, wat een geweldig baasje ben jij voor je konijnen
R.X.
Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-15 21:42
Ha ha wat een lieve berichten.
Nou ik maak hier niets aan hoor, mij wil je niet zien timmeren en zagen. Meerdere pogingen toe gedaan maar het is helaas niet aan mij besteed. Mijn man doet dit en het hok/ren met het blauwe hok met groene dak heeft mijn broertje gemaakt, die is ook zo handig en ook nog erg crea.
Helaas ontbreekt het ons vaak aan chronisch tijdgebrek.
Wanneer we verhuist zijn en ze het uiteindelijke verblijf hebben is het helemaal genieten.
3 juli mogen de 4 jonge gecastreerde mannen bij de groep.
We moeten nog 5 voedsters later helpen en dan is iedereen onvruchtbaar.
Oeps zo uit mijn hoofd moeten we nog zeker min 7 voedsters laten helpen.
Memere
Geplaatst: 20-07-15 12:42
Hoe gaat het inmiddels met de konijnen?
R.X.
Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-15 12:47
Goed.
Inmiddels zitten ze allen bij elkaar. We zijn momenteel bezig met het overhuizen. Eind augustus gaan we over. Dan zal hopelijk de ren klaar zijn. Binnenverblijf nog niet. We gaan ons best doen. Kleine charly vind het nog wel wat spannend en is echt de kleinste van allemaal.
Dank je, zou ieder die het kan moeten doen als ze voor een dier kiezen vind ik.
Zo, ren is besteld, zo uit mijn hoofd zouden er nog 6 voedsters geholpen moeten worden en dan is ieder konijntje geholpen. Nu nog blijven denken wat we tijdelijk om te schulen plaatsen voor 16 schattige nijnen..... Ideeën die niet te zo prijzig zijn zijn super welkom. Ren zelf kost al ong 1300 eurietjes, uiteindelijk komt er een goed binnenverblijf.