Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mandyy schreef:Mar__ schreef:Bedenk je wel met kittens dat je inboedel eraan kan gaan
Kan met een volwassen ook, met een kitten idd wel meer kans. We zullen het zien.

Ik schrok me helemaal kapot... De DA dacht gelukkig niet aan FIP. Ze dacht of darmontsteking of wel iets van een parasiet zoals giardia ofzo. Besloten om een antibiotica speciaal voor de darmen (Metrobactin) te geven, die ook werkt tegen giardia, en een koortsremmer (metacam). Gelukkig begint hij nu op te knappen en geen koorts meer gehad. Bij Bailey die is overleden op 2-jarige leeftijd aan FIP kwam de koorts uiteindelijk ook door de metacam heen en hij werd zieker en zieker. Echt afschuwelijk... wat een rot ziekte
AnneOmie schreef:Breezer![]()
[ [url=m/ebT2m0.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nicky91 schreef:Sorry jongens was even met vakantie
@__denise Dankjewel! Ja denk t haast wel toch, heb je al een foto'tje?
Een andere vraag;
Wij gingen op vakantie en hadden Oleg bij mijn schoonouders gebracht(hij komt daar erg vaak) maar was toch niet zichzelf, heeft weinig gegeten is wat afgevallen en wilde zijn snoepjes niet toen wij op vakantie waren. Toen wij hem zaterdag hebben opgehaald, pakte ik de snoepjes en at hij ze wel.. ik heb altijd gehoord dat katten zich niet binden aan mensen, maar ben nu toch wel een beetje in twijfel gebracht.
Herkend iemand dit, misschien ook meegemaakt? Of lijkt dit maar zo en moet hij daar gewoon wat langer wennen?