Omdat dat de enige man was bij de fokster die nog niet in haar lijn zat
En mijn moeder wilde teddy's, soort tactiek zegmaar
xIrlijn
Geplaatst: 26-11-14 17:05
Oh gosh, mitchy is geweldig Wat een prachtig nestje, proficiat! Ik vind ze ook allemaal zo proportioneel kloppen. Doe van mij waren gruwelijk lelijke bolletjes met gigantische oren
Ik vind de pootjes wel mega maar dat vind ik juist zo schattig
Ja Mitchy vind ik ook echt geweldig, zat vanochtend ze een voor een uit het hok te plukken om even te kijken en was meteen verliefd op die Daarna zaten m'n handen wel helemaal onder het bloed want Effie had ze nog niet schoongemaakt
US Teddy's vind ik lastige caafs. Ik weet niet of het standaard zo is, maar de Teddy's die ik heb gehad die waren echt hypergevoelig en heel snel geirriteerd. Beetje gesloten en niet aanhankelijk. Totaal anders dan gladharigen.
Ohhh heb zojuist de foto-update gezien! Wat een koppies Groot verschil met konijnen is dat ze binnen een uur al brokjes eten aan de voerbak hé? Echt bizar!
Seven
Geplaatst: 26-11-14 18:12
Een plak oor is een oortje die naar de geboorte nog vast zit die kan je los maken en even masseren
Dan heb je een vouwoor die is blijvend en is harder dat is een fout
Dat van de us teddy's herken ik totaal niet mijn usjes zijn veel kalmer dan de gladharen
Achja als dat zo zou zijn, ze hoeven niet perse aanhalig te zijn, dan zijn de gladhaartjes gewoon mijn knuffelbeestjes en kunnen de teddy's zich lekker uitleven in dat grote hok
Ahh, dan is het nu al los want is me niet opgevallen.. zal nog even kijken
Ja echt bizar ja De laatste was net uit het vliesje en een van de eerste huppelde al naar he teten
Licor
Geplaatst: 26-11-14 18:17
Wat super schattig! Ik vond vroeger gladharige altijd lelijk haha maar nu vind k ze t leukste
Wat loef, gefeliciteerd ! Ik vind ze eigenlijk al best groot!
djinnie
Geplaatst: 26-11-14 18:27
Hier waren de teddy's veel knuffeliger en rustiger dan de gladharen, dus ik herken dat ook niet. Die gladharen konden veel bitchy'er zijn dan de teddy's, hahaha. Ik vind teddy's zo geweldig. Dus jouw nestje ook, hahaha.
Prachtige kleintjes. Blijf maar veel foto's spammen.
djinnie
Geplaatst: 26-11-14 18:29
Somebody85 schreef:
Wat loef, gefeliciteerd ! Ik vind ze eigenlijk al best groot!
Ik las wel eens dat kittens geboren worden met een geboortegewicht van rond de 100 gram. Ik heb genoeg caaf ukken gehad die ook dat gewicht hadden (ook wel eens kleintjes van rond de 65 gram, maar liever had ik ze wat zwaarder). Kun je dus voorstellen, een volwassen caaf weegt niet zo veel als een volwassen kat, maar de jonkies zijn gelijk.
melody7
Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-14 18:32
Deze zitten allemaal tussen de 90-110, behalve het zielige hummeltje die zat ergens in de 60
Ilse_123
Geplaatst: 26-11-14 18:34
Ze zijn echt super schattig, die kleine red het ook wel, nu heeft ie tenminste de ruimte om een beetje te groeien, kan me voorstellen dat het daar een beetje krapjes was . Ik ben helemaal fan van Freddy!
Ik wil nu ook weer caafjes, ik had gladhaar en rex, en dan zalm, goud en zilveragouti's, zooooo leuk. Jammer dat ik er echt geen plek of tijd voor heb, denk niet dat mijn huisgenoten erg blij zijn als ik hier ergens met een lading cavia's kom aanzetten
Woestein
Geplaatst: 26-11-14 18:39
Seven schreef:
Woestein is dat een us teddy veel te lang haar
Schaam schaam... typte US Teddy maar Little Lady was een CH Teddy hihihi