Onverwachts een mini pupsel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Chasey

Re: Onverwachts een mini pupsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 13:22

Wat wordt ie al groot! :D

Wat ik me afvraag, kun je die wangetjes zelf ook eten? (Ja alles kan natuurlijk :P) Maar zou het ook smaken?

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-14 13:52

Ja zal heus wel kunnen, maar lekker is denk ik anders. Daar zitten veel spieren/zenen in dus zo taai als de pokke ;) is heel goed kauwvlees.
Pens kan je ook eten.. maar lijkt mij ook niet echt lekker haha in frankrijk en Schotland word dat ook gegeten. En ik krijg alleen maar koeiepens, de schapenpens gaan naar de asielzoekers enzo die daar veel hun inkopen doen. (is een halal slachterij) dus ik ga ervanuit dat zij die ook eten. Zal t eens vragen.

akishino

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 14:00

Gadverdamme, als ik pens alleen al ruikt ga ik al bijna over mijn nek, laat staan dat ik het zou moeten eten. De gedachten alleen al... Al zal het na schoonmaken en bereiden vast anders smaken, maar toch.

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-14 14:29

hihi doet me denken aan vroeger (ja.. hier een oud wijf hihi) Wij hadden kookbeurten op zondag. Hartstikke leuk. Moest ik een keer niertjes maken ..... was zoooo vreselijk gooor.. ik had ze niet goed genoeg gespoeld _O- hele zooi stonk naar pis ieuw. Is ook de reden dat ik dat dus niet weer eet haha

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 17:40

Mmmm klinkt inderdaad niet zo lekker hahaha!

akishino

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 19:59

Ieieiek niertjes, komt hier dus ook niet op mijn bord. Ik heb een beetje een afkeer van orgaanvlees denk ik.
Maar de honden vinden het heerlijk!!! Alhoewel ze wat betreft orgaanvlees best kieskeurig kunnen zijn. Een flinke zalm is hier favoriet. Daar doen ze alles voor!

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-14 20:10

Haha, hou ik ook van hoor :D Zalm dan he. De meeste van mij gaan kotsen van vis. Heb het wel gegeven, maar toch niet meer vanwege de kotspartijen. ;(

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 21:52

Oehhh zalm! Heerlijk!
Enige wat ik wel errrug lekker vindt zijn kippenmaagjes :P De rest hoeft van mij ook niet zo!

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 12:54

Zag pas van een kennis een foto dat hun hond een zalmkop kreeg, nooit geweten....dat je een kop kon geven!
Maar goed aldoende leert men....

akishino

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 14:26

Dat vinden ze hier heerlijk kally! Ik geef zo'n grote zalm ook volledig mét kop.

dalmarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 15:08

Was het nu een bassethound of een soort brak? Vind m zo hoog al..maar misschien vertekenen de fotos van voren

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 18:29

Bloedhond :)

* kruipt weer onder meeleessteen...

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 18:53

Helaas zal Cees niet bij ons komen wonen. We hebben een mailtje gehad dat ze het niet aandurven met onze katten en er waren nog meer geinteresseerden.

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 18:54

Dat is balen! Maar er komt er vast wel 1 bij jullie, alleen niet nu -O-

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 18:55

Ja idd. Ooit

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-14 19:07

He wat jammer Rockwitch. Had het jullie zo gegund, maar goed als Cees idd niet met katten om weet te gaan dan is het misschien wel zo verstandig, Het is geen jachthond, maar wel een eigewijs ding. Ik hou t wel in de gaten voor je , Als je wil. Mocht ik wat horen...
Frommel is inderdaad een bloedhond. Lijkt op een basset maar dan met hoge poten :D
Onze Doortje is een Basset (geen raszuivere)
Heb nog een filmpje gemaakt vandaag van het spelen.. Zal het uploaden, maar ben nu even op. Net een gaslek hierzo, dus alarm. Onze gasmeter zit buiten, maar was wel even hectisch.. nu eten en bankhangen.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 20:16

Graag pipo. Uiteindelijk willen we er zeker eentje. Op zich is het nu ook geen ramp. Ergens volgende maand moet ons kleine ventje aan zijn schedeltje geopereerd worden, dus daar gaat nu even alle aandacht naartoe.

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-14 20:41

hegats. daar zit je niet op te wachten zeg. Is het ernstig? nee hoop ik. He brr kleine mannetje.. Ik heb zelf4 kids van 23 jaar tot nu 10 jaar.. dus weet een beetje hoe je je voelt, al heb ik geen schedeloperaties mee hoeven maken. he, knuf van hier

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 21:20

Een van zijn schedelnaden is dichtgegroeid dus nu groeit zijn hoofd alleen naar voren en naar achter, maar niet opzij.
Dus ze gaan dat stuk wat dicht is ertussenuit halen.
Gelukkig kan het endoscopisch dus ietwat minder ingrijpend als normaal. Want anders zou hij van oor tot oor open liggen. Nu maar 4 kleine gaatjes gelukkig.

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 06:36

Maar toch pittig lijkt mij...sterkte!

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-14 06:40

Jeetje, wat een ingrijpend iets voor zo,n klein mannetje en vooral voor jullie. Hoe je het ook went of keert het is wel zijn bolletje. En dat is best eng. Sterkte in ieder geval.

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-14 09:50

Zo.. filmpje komt eraan.
Frommel is al een paar nachten aan het draken. -O- Dan is het (zoals vannacht) 3 uur en dan begint ie te huilen/loeien. Pff wel redelijk zachtjes hoor maar wakker word je er wel van. En uiteraard als hij begint, gaan de mini's in de woonkamer blaffen. Dus heb je herrie van 2 kanten. De rest van de familie slaapt gelukkig door, maar dit is niet funny. Dus vannacht maar mijn deur open gelaten en elke keer als hij begon met zingen een klap op de deur van de bijkeuken gegeven. Als ik nl mijn stem gebruik wordt ie helemaal gek en denkt ie dat hij eruit mag... joepie tis weer ochtend |o
Na een paar keer een klap op de deur gegeven te hebben werd het stil gelukkig. Ik hoop dat t werkt want niet slapen is ook niks.

Het filmpje is Kwieltje met Frommel en Wikky de witte. Het gaat vaak nog iets te ruw voor Frommel, maar 1 op 1 gaat wel heel goed. Wikky en Kwiel spelen heel erg ruw en dat vind Frommel nog niets.

kan zijn dat je helemaal naar beneden moet scrollen.. dacht dat ie het niet deed maar hij zit verstopt.
Afbeelding

akishino

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 10:47

Wat lekker beschaafd nog!
Dat boompje zal geen lang leven leiden vrees ik ;)

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-14 08:19

Gister moest ik zoo lachen.. slaap en ligplekjes genoeg in huis, maar wat doen ze???

Afbeelding

Zoals je ziet is de mat zo goed als vrij haha.. stelletje dombo's

Afbeelding

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 08:49

Wat is het al een beer aan het worden.