BOKTMANDYY schreef:Ik ga nu iets raars zeggen.. (hopelijk ben ik niet de enige)
Lammetjes ruiken altijd ZOOOOO lekker
Ik vind ze echt ongelooflijk stinken

Maar oooo ze zijn zoooooo lief
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Leven ze wel?
Zal jullie de verdere details besparen, maar dit was een klusje waar zelfs een dierenarts niet blij van zou worden.. Lammetjes waren gelukkig al dood, alleen moeders herft heel wat pijn moeten verdragen. Froukje1993 schreef:Nou, hier heeft de dubbel dichtgenaaide schaap ook gelammerd.. en ik kan wel zeggen dan TS een stuk meer geluk gehad heeft.
Hoe is t met de baby's? Kunnen ze al lekker buitenspelen?
xkimmx schreef:Och jeetje, wat sneu. Wat ging er mis? Jammer dat de lammetjes dood zijn.. en sneu voor moeders! Is ze ingeslapen?
linnie050 schreef:Froukje1993 schreef:Nou, hier heeft de dubbel dichtgenaaide schaap ook gelammerd.. en ik kan wel zeggen dan TS een stuk meer geluk gehad heeft.
Hoe is t met de baby's? Kunnen ze al lekker buitenspelen?
Wat is een dubbel dichtgenaaide schaap dan?
Is de achterkant dan dicht gemaakt of zo?
Vreselijk zeg als dat zo is en waarom doen ze dat eigenlijk dan?

In paar jaar tijd van 4 naar 30 duiven gegaan, zijn net konijnen joh.
Iemand die nog paar leuke duiven wil?

Maarr: 'Hoe lelijker in de luier, des te mooier in de sluier' zeggen ze toch altijd ?
Hier zijn dit jaar de lammetjes wat beter in proportie. Vorig jaar hadden ze allemaal erg brede poten en schouders.... xkimmx schreef:Misschien versturen per PostDuif!![]()

Happie schreef:@Froukje dat is balen....Hier zijn dit jaar de lammetjes wat beter in proportie. Vorig jaar hadden ze allemaal erg brede poten en schouders....
Telefoon zegt dat het gewoon 2 foto's zijn..