Érzés is zojuist uit de mand gekropen, ze zat gister al steeds over het mandje te loeren en te miauwen. Vandaag is het gelukt. Ik dacht al, ze lagen op een hoopje en ik twijfelde of er wel 5 lagen. Maar soms liggen ze zo in elkaar verstrikt dat het niet zo goed te zien is. Tot ik een miauwtje hoorde en Érzés langs het mandje zag kruipen . Zet ik haar er weer in, is ze er net zo snel weer uit. Zit ze daar een beetje verdwaasd als enige buiten de mand Lenthe gaf haar even een privémelkbarretje en toen heb ik haar terug gezet en nu slaapt ze lekker met de anderen.
Haha, gelukkig mag ze eruit klimmen wat ze wil. Ze zitten veilig in de kittenren, ze komt ook niet op koude vloeren terecht ofzo Dat scheelt. Laten ze maar lekker gaan ontdekken!
Als ze dat nou allemaal even gaan doen, zodat ze het kunnen als Keet straks komt
Oohhh ik smelt zooooooooooooooooo Ze zijn zó lief Volgens mij is Keet ook wel gesmolten haha
CrazyCat
Geplaatst: 06-04-13 16:12
Wat zijn ze toch schattig en je maakt zulke mooie foto's van ze.
Wij hebben 2 dekkaters gehad (abessijnen) en dus heel wat dekkingen met verschillende poezen mogen meemaken. We hebben maar 1 keer gehad dat een poes zich niet liet dekken, maar die was vooral gewoon doodsbang om van huis te zijn.
Een van onze katers die wachtte heel geduldig en praatte veel, tot hij het genoeg vond (meestal na anderhalve dag) en dan besprong hij ze gewoon vanaf de krabpaal Dit was voor onervaren poesjes soms best handig want ze moeten het een keer meegemaakt hebben en daarna laten ze zich gewillig dekken.
De andere kater nam echt de tijd en probeerde ze op alle manieren te overtuigen dat hij stiekem heel erg lief was.
Ik heb extreem last van Studie Ontwijkend Gedrag, dus ik vrees dat er straks nog wel foto's komen van 't tuig wat hier allemaal loopt. Helaas, maar het is niet anders, haha. Heb zo'n hoofdpijn dat ik me totaal niet kan concentreren op m'n studieboek.. Dan maar even afleiding