Morgen maar even bij de dierenwinkel vragen dan.. Die man heb er wel verstand van.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En die is vrij duur altijd. dierenfan schreef:lor1_1984 schreef:Daar heb je gelijk in, maar ik doe het toch maar niet.
Heb liever de zekerheid dat ik ze genoeg ruimte kan bieden en genoeg buffer heb voor medische zorg enzo.
Zit ook met een kat met diverse kwalen waarvoor we bijna abonnement kunnen afsluiten bij de dierenarts en waar veel tijd en zorg in zit, op deze manier kan ik haar de onverdeelde aandacht geven die ze nodig heeft (bij astma-aanvallen bijv).
Dat is zo idd, soms moet je helaas dit soort beslissingen nemen. Daarom heb ik ook helaas de 2 kleintjes af moeten zeggen, maar ooit komt dat vast weer wel goed en bij jou vast ook wat in het vat zit, verzuurd niet![]()
!
Wel super dat er zoveel meiden bij zijn.
Flink balen..
michelle___ schreef:Helaas is de man die er 4 wou niet op komen dagen.Flink balen..
Heb nu even een kruik warm gemaakt en bij de nieuwe nijntjes gelegd, het word hier vannacht -12!!!![]()
![]()
![]()
Begin nu echt te twijfelen of ik in Zweden of Nederland woon? Dit zijn toch geen temperaturen?!