Trisco heeft zich echt voorbeeldig gedragen met het vuurwerk. Hij heeft de hele tijd eigenlijk rustig geslapen en hij keek alleen soms op als er felgekleurd vuurwerk te zien was door het raam. En dat helemaal zonder pilletjes/druppels.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
EllenB schreef:Noel pakt niet echt van alles, maar ik moet zeggen dat er hier niet veel op ooghoogte ligt. Dan zou hij echt iets van het aanrecht of van de tafel moeten gappen en als hij daar in de buurt is, dan ben ik dat meestal ook.
Hij is niet gewend om met speeltjes te spelen, dus ik moet hem echt leren om niet in mij te happen maar in 'dat andere ding'. Als hij toch in mij hapt, dan gil ik overdreven hard en ren ik weg. Ik weet het, klinkt verschrikkelijk overdreven en heel stom (en ik doe het dan ook alleen als er niemand in de buurt is...), maar het is het imiteren van speelgedrag van puppies onder elkaar. Heb ik uit een boek van Jan Fennell. Ik hou haar techniek aan en ik moet zeggen dat ik na 5 dagen al een fijne, relaxte hond heb. Kennen jullie haar?