Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Evelli schreef:Wat moet er allemaal getest worden?
Weet een goede in de buurt van Bovenkarspel. In Westzaan en krommenie zitten ook twee goede.
Leorah schreef:Als ik dit zo lees, dan denk ik niet dat je de bak hebt laten indraaien?
xJitskee schreef:Dit zijn mijn twee visjes.
[ Afbeelding ]Leorah schreef:Als ik dit zo lees, dan denk ik niet dat je de bak hebt laten indraaien?
Nee,ik heb ze als cadeau voor mijn verjaardag gehad,en wist pas een dag van te voren dat ik ze kreeg. Maar ze zijn al een beetje gewend,en lekker rond aan het zwemmen. Ik vind ze echt superschattig
Evelli schreef:Jitske: die horen in de vijver, niet in een bak.
2a54: dat is te klein voor maanvissen.
2a54z6e45r6r schreef:heb nog nergens een zaak gevonden in m'n buurt waar een maanvis in zo'n groot aquarium gehouden wordt. Stom, want die beesten worden dan (met alle goeiee bedoelingen van de eigenaar) niet behandelt hoe het hoort. Nu baal ik wel ff over m'n nieuwe bak...
vuurneon schreef:2a54z6e45r6r schreef:heb nog nergens een zaak gevonden in m'n buurt waar een maanvis in zo'n groot aquarium gehouden wordt. Stom, want die beesten worden dan (met alle goeiee bedoelingen van de eigenaar) niet behandelt hoe het hoort. Nu baal ik wel ff over m'n nieuwe bak...
Is ook zo, bij bijvoorbeeld gewone dierenspeciaalzaken is er veel gebrek aan kennis. Overigens zitten ze daar wel tijdelijk, dus een maand een jonge maanvis in die bak hebben is geen ramp natuurlijk. Maar wel als je er jaren van wilt genieten.
Maar inderdaad wel balen van je bakkun je de maanvissen niet bij iemand kwijt die wel een grote bak heeft en dan in je 80 cm bak andere vissen doen?
Wel mijn complimenten dat je zo je best doet voor je vissen