Cesar Milan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Shadow0

Re: Cesar Milan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 17:02

Waarom de stellingen in die pdf simplistisch zijn is toch al uitgebreid aan de orde gekomen?

Dos_Caballos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 17:08

Shadow0 schreef:
Waarom de stellingen in die pdf simplistisch zijn is toch al uitgebreid aan de orde gekomen?

Deze pdf bevat veel meer bronnen dan alleen die van de veterinaire gedragswetenschapper aan de Purdue University :) (waarvan ik de stellingen veel minder simplistisch vind dan die van Cesar maar dat terzijde)
Laatst bijgewerkt door Dos_Caballos op 11-10-13 17:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Just_Natural

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 17:09

Dank je Geerke
Heb niet alle posts gelezen maar kreeg toch de indruk dat er zowel voor als tegenstanders
reageerden hier, vandaar mijn vraag.
Helaas op MP niks te vinden......

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 17:10

Dos_Caballos schreef:
Deze pdf bevat veel meer bronnen dan alleen die van de veterinaire gedragswetenschapper aan de Purdue University :) (waarvan ik de stellingen veel minder simplistisch vind dan die van Cesar maar dat terzijde)

Dat zegt natuurlijk nog weinig over de kwaliteit van het artikel :) Iedereen kan goede bronnen aanhalen en er toch een simplistisch artikel van maken.

Dos_Caballos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 17:17

Shadow0 schreef:
Dos_Caballos schreef:

Dat zegt natuurlijk nog weinig over de kwaliteit van het artikel :) Iedereen kan goede bronnen aanhalen en er toch een simplistisch artikel van maken.

Mijn reactie was op het feit dat jij zei dat deze bron al besproken was. Er staan ook andere bronnen bij, dus vandaar. Of je het daar mee eens bent is aan jou ja.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 17:41

just natural, hier ook een voorstander hoor!!
Ik kan je alleen helaas niet aan de dvd helpen.
Heel misschien bij (tweedehands) bol.com gekeken?