Die @#&kat moet wég!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 11:55

Hopen dat het goed blijft gaan,ik had gratis bloesem aan geboden aanbod blijft gelden.Heb zelf een nieuwe kat en de kat die we al hadden kwam daar door niet meer binnen.Na 3 dagen bloesem gegeven te hebben zit meneer weer vrolijk op tafel binnen.

laura123456

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 17:46

wat goed dat jullie ermee bezig zijn :)
Hoop dat het goed gaat x

shilady

Re: Die @#&kat moet wég!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 18:16

sorry hoor maar geen 20 pg uitpluizen
maar heeft ts ook een tuin en bv een schuurtje of tuinhuisje in de tuin waar ze bv een slaapplek en voer neer kan zetten voor de kat ??

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 18:18

Al klik je alleen maar op de berichten van de TS, dan weet je het al ;) Nee, die heeft ze niet.

lightmorebh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 03:58

Meid ik denk dat de kat gewoon probeerd te zeggen dat je een hele slechte smaak qua tassen hebt en moet opdonderen !! Dat ze nog niet boven je geicht alles laat lopen als je slaapt! Heb er verder geen worden voor....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 06:30

Als je niet kunt slapen, kun je ook best de laatste pagina's doorlezen....... ipv zo te doen.....

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 08:21

Hoe gaat het nu TS?
En lightmorebh ga je mond spoelen!

scarlet12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 08:41

Je verteld dat het aan het poesje ligt, heb je haar dit zien doen?
Je verteld dat je ook nog een kater hebt, is deze geholpen? Katers sproeien je hele huis onder dus misschien kan je daar ook eens aan denken?!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 08:45

Mensen, hoe moeilijk is het om 2 pagina's terug te lezen? Er is ook een heel handig tooltje om alleen de reacties van de TS te lezen, was al genoeg geweest :roll:

TS: ik ben ook benieuwd hoe het gaat :j

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 08:48

Jeetje TS, ik heb jouw berichten doorgelezen en ik snap heel goed dat je er klaar mee bent. Af en toe een ongelukje kan gebeuren, maar structureel je spullen ondergeplast zien worden, dat is op een gegeven moment klaar natuurlijk. Ik weet verder niet veel van poezen, maar zag in je laatste berichtje dat het voorzichtig aan beter lijkt te gaan. Ik hoop echt dat die positieve lijn door zal zetten en zo niet dan heb ik er alle begrip voor als je zegt ''nu is het genoeg geweest'.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 09:04

Mensen, neem een voorbeeld aan Mas! Zó doe je dat!

*\o/*

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 13:34

Nah, lijkt me toch gewoon de normaalste zaak om je in te lezen voor je een reactie neerkwakt? :P

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 13:55

Ik ben benieuwd hoe het verder gaat! Fijn dat er een einde aan lijkt te komen.
Ik spreek even de streng de poes toe: Poezebeest, nnou moet je eens heel goed luisteren! De baasjes vinden het NIET leuk als je op een tas plast, je hebt laten zien dat je heel goed weet waar een kattenbak voor is, dus doe het daar! Kom op poes! Maak je baasjes trots!

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 13:59

Wat fijn dat je zo positief alles oplost valt me zeker mee van je. succes verder met het probleem wat hopelijk nu opgelost is

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 15:18

Gelukkig dat je vriend nu ook inziet dat het zo niet langer kan, succes.

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-11 09:08

Tot nu toe houdt ze gelukkig nog steeds de boel droog! Lang leve bio-kattenzand!

Maar.. Het blijft hier nog steeds 'katten vs hond'..
Ik vind m'n vriend zo ontzettend streng voor Zara, zeker in vergelijking met de poezen.
Zara vind het bijvoorbeeld natuurlijk heel leuk, om de poezen hun brokjes op te eten. Daar krijgt m'n vriend het van op z'n zenuwen, en hij heeft wel gelijk hoor; de hond moet aan de poezen hun eten niet aankomen, als we dat andersom zien gebeuren spreken we de katten ook toe.
Maar, hij blijft er echt over door zeuren vind ik. Dus hadden we gisteren een hele discussie, die ongeveer zo ging:

Hij: De hond heeft de katten hun eten weer opgegeten.
Ik: Je moet het eten hogerop zetten, dan kan ze er niet meer aan.
Hij: Die hond is schijnheilig, ze wacht om naar de keuken te glippen wanneer ik haar 2 seconden uit het oog verlies.
Ik: Die hond is dan maar even schijnheilig als de kat; hoewel ze inderdaad niet aan hun eten mag zitten, vind ik persoonlijk het plassen véél erger, en daar hoor ik je niet zo over doordrammen.

En toen zijn we maar gestopt, om erger te voorkomen :D
Later in de auto heb ik dan gezegd dat we maar een paar afspraken moeten maken. Duidelijke straffen: als de hond dit doet, gebeurt er dat, en doet een kat zus, dan gebeurt er zo, en dan moeten we ons daar ook echt aan houden, en hopelijk hebben wij er dan minder woorden om.

Maar Nala doet het dus super, daar ben ik al heel blij om!

Greentea01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 09:17

jammer dat je vriend zo doet. Het eten hoger zetten zou toch geen moeite moeten zijn. Zo voorkom je dat je de hond moet straffen. Je kan een dier toch niet kwalijk nemen dat hij eten dat klaar staat op de grond op eet. (vindik dan)

Wel fijn dat het met nala zo goed gaat zeg!

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 09:18

ik kan maar 1 ding zeggen hierop: +:)+

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 09:22

_O- Die openingspost, ik kwam niet meer bij! :D
Ik lees dat het nu dus beter gaat, wat fijn!
Ik heb ook een hond die ik het niet aan zijn verstand krijg dat hij niet van de kattenbrokken mag eten... ;) Die is zo ontzettend sluw, ik denk wel eens dat hij stiekem sokken aan doet, ik hoor hem gewoon niet lopen he, om brokjes te stelen. Onze oude hond eet nu ook de kattenbrokken op :roll: die denkt, nu hij doof is, en je dus niet hoort, hij dat mag eten. :D
Even ergens op zetten moet toch niet zo'n probleem zijn?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 09:27

Fijn om te lezen dat het qua zindelijkheid beter gaat met Nala!
Qua eten vind ik wel dat elk dier rustig moet kunnen eten zonder het gevaar dat het afgepakt wordt. Is er een mogelijkheid om de plaats waar je de katten voert af te sluiten? Of een hoge plek waar de hond niet bij kan opzoeken om de katten hun eten te geven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 09:28

MamboBeach schreef:
_O- Die openingspost, ik kwam niet meer bij! :D
Ik lees dat het nu dus beter gaat, wat fijn!
Ik heb ook een hond die ik het niet aan zijn verstand krijg dat hij niet van de kattenbrokken mag eten... ;) Die is zo ontzettend sluw, ik denk wel eens dat hij stiekem sokken aan doet, ik hoor hem gewoon niet lopen he, om brokjes te stelen. Onze oude hond eet nu ook de kattenbrokken op :roll: die denkt, nu hij doof is, en je dus niet hoort, hij dat mag eten. :D
Even ergens op zetten moet toch niet zo'n probleem zijn?

Ik heb een hond die ik maar niet geleerd krijg dat ze de kattenstront niet mag eten...............
Hoor ik gerommel in de hoek, roep ik komt een zeer onschuldig kijken herder eraan :"Wat ikke baasje, nee hoor doe ik niet". alleen op der neus zitten dan wel allemaal witte kleine korreltjes!

Fijn TS dat het beter gaat!
Ook goed idee van die afspraken brengt toch meer rust.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 09:30

Silvia_B, die van mij graaft buiten kattenstront op! :roll: :r

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 09:33

Voor een hond zijn kattenbrokjes werkelijk waar heerlijk. Het is ZO moeilijk om daar af te blijven. Dat werkt als vliegen op stroop. Wat dat betreft kun je inderdaad beter de kattenbrokjes wegzetten als de ijdele hoop hebben (en boos worden op de hond) dat je m wel kan leren dat ie eraf blijft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 09:35

MamboBeach schreef:
Silvia_B, die van mij graaft buiten kattenstront op! :roll: :r

Oeps, daar ben je helemaal klaar mee.....

Vienna2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 09:42

Armaris schreef:
Misschien moet je inderdaad wel je kat weg doen, die verdient een beter thuis dan zo'n baasje pffft.

Nou inderdaad, wat een walgelijk verhaal zeg bah.
De kat is als kitten gekocht, en nu nog steeds niet zindelijk, dat probleem ligt toch echt bij jezelf en niet bij de kat. Het enige wat je kunt doen is je kat naar de dierenarts brengen om te laten onderzoeken, wie weet is het een medisch probleem.

Maar wellicht kun je inderdaad een beter baasje voor haar zoeken.

Bovendien stinken honden meer als katten.