Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hanneke1 schreef:Ik ga mijn hamstertje zaterdag halen! Kan niet wachten![]()
O en even een vraagje, mijn moeder wilt ook weer een hamstertje, een syrische. Ze wilt geen jonge, liever eentje op leeftijd (boven de 1 in ieder geval). Kleur, geslacht, blind, maakt allemaal niet uit als hij of zij maar lief is.
Misschien dat jullie iemand kennen die geen tijd of zin meer heeft in hun hamster? Dan hoor ik het graag.
WinSel schreef:hanneke1 schreef:Ik ga mijn hamstertje zaterdag halen! Kan niet wachten![]()
O en even een vraagje, mijn moeder wilt ook weer een hamstertje, een syrische. Ze wilt geen jonge, liever eentje op leeftijd (boven de 1 in ieder geval). Kleur, geslacht, blind, maakt allemaal niet uit als hij of zij maar lief is.
Misschien dat jullie iemand kennen die geen tijd of zin meer heeft in hun hamster? Dan hoor ik het graag.
In de opvang zitten veel hamsters
Waar woon je ? Wij hebben in de opvang een hele leuke
xManon_ schreef:Sinds gisteren bijt mijn hamster opeens.
Iemand een idee hoe dit inene kan opkomen?
Dan hoop ik dat ik er ook iets aan kan doen namelijk.
Te veel alleen, te weinig eten, vieze kooi.. dat soort oorzaken denk ik aan.
Het is een rus en ik heb haar sinds 23 juni. Ze houdt echt vast en direct als je haar pakt doet ze het. (Zowel via boem oppakken en op je hand laten lopen zelf).
WinSel schreef:Heb jij je hamsters samen ?
Ik vind je kooi sowieso wel wat kein, maar k zou je hamsters toch niet samen houden...
En ja hamsters, hamsteren....
WinSel schreef:Nou sorry maar je doet het wel verkeerd en als die fokker nog kleinere hokjes als dit heeft vind ik het een zeer slechte fokker
Hamsters leven solitair en dus ALLEEN
En 1 dwerghamster heeft minimaal 60cm nodig en dat is jou kooi zeker niet