Zoekactie Beans is afgelopen, na 4 maanden weer thuis!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-11 22:00

Okee van nu af aan alleen nog maar posten als je iets te melden hebt,dat lijkt mij het beste.

jentel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 22:10

LCharlotte schreef:
Ik word gek van iedereen die elkaar gaat lopen beschuldigen. Waarom moet het in dit soort situaties
toch altijd zo uit de hand lopen! Schei toch eens uit met dat gemekker op elkaar! Als je gefrustreerd
bent trap je maar een balletje of je rent 10 rondjes rond je huis, van mijn part je woonwijk, maar we
gaan hier niet naar elkaar uithalen. Iedereen maakt zich zorgen, maar we hebben allemaal hetzelfde
doel en dat is dat Beans veilig terugkeerd.

pfffff helemaal mee eens!!! :j
Wat een gezeik op elkaar.. waar gaat het over!
We hebben allemaal 1 doel en dat is dat de hond weer veilig terug is.
Dus aub mensen stop met deze onzin en duim allemaal dat hij heel snel weer terug is.

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 22:16

Maar je kan lezen of je kan het niet :Z

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-11 22:17

:D

jentel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 22:21

zigranta schreef:

heb je het tegen mij??

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-11 22:22

Pfffffffffff gaan we weer,jongens kom op nou.

quintusgl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 22:23

jongens (meisjes, dames), klaar nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anoniem

Re: Groot schalige zoek actie Beans *afgeblazen*

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 22:27

Idd, groene hulk geldt voor iedereen :) Topic moet niet op slot.

Ontopic graag weer, laten we afwachten wat de volgende nu zal zijn, ik zal het jullie zo snel mogelijk laten weten. Fijn trouwens dat Yvette die moeite namens de eigenaresse van Beans wil doen om jullie op de hoogte te houden :)

Van deze kant uit; heel veel sterkte en ik hoop dat jullie haar dit weekend vinden, ik heb dr een goed gevoel bij!

jentel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 22:33

hahaha nu word ik op mijn vingers getikt terwijl ik niets liever wil dat er gewoon ontopic word gebleven!
Maar goed.. Ik wilde even melden dat mijn ouders in Wilsum contact hebben gehad met een soort van asiel Gewoon particulieren die bekend staan in de buurt.
Zodra er een hondje binnen word gebracht die aan de omschrijving van beans voldoet zouden ze contact opnemen.
Tevens hebben mijn ouders buren en bekenden ingelicht hun ogen open te houden.
Er gaat niemand zoeken maar ze houden het allemaal in het achterhoofd dat er een hond kan lopen die mogelijk beans zou kunnen zijn.
Er word geen actie ondernomen!

quintusgl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 22:38

Top jentel dat je ouders zich zo inzetten. De opmerking was voor iedereen die aan het "kiften" is......;-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 22:40

Wat lief van je Jentel dat je je zo in heb gezet en je de mening van de eigenaresse weet te respecteren,
samen zien veel meer dan een, je weet maar nooit waar het goed voor is!

Faruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 23:03

Waar ik me het meest aan irriteer,jullie roepen steeds op om niet eigenhandig te gaan zoeken,want dan zou je het werk van de speuractie van Yvette kunnen verstoren. Maar ze geven aankomend weekend redelijk goed weer op...., weten jullie dan hoe groot de kans is dat het onwijs druk word in het bos met wandelaars met honden??? Die kun je echt niet verbieden om daar te gaan lopen hoor. M.i. zou zijn,hoe meer mensen zoeken,hoe beter,zeker na deze lange tijd.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 23:06

Grappig dat je hier niet in mag gaan op een botte reactie van een ander en dat er dan meerdere achter elkaar zeggen dat dat niet mag. :D Snap het wel hoor, maar soms...

Chiqa; zou jij eens aan eigenaar en Yvet willen vragen of er nog andere dingen gedaan kunnen worden door mensen die niet in de buurt wonen (flyeren heeft dan geen zin), maar wel graag zouden willen helpen?
Steek ook nu weer kaarsje aan voor zowel eigenaar als Beans zelf! Duimen gaan weer draaien opdat ze veilig terugkomt!

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 23:11

Faruba schreef:
Waar ik me het meest aan irriteer,jullie roepen steeds op om niet eigenhandig te gaan zoeken,want dan zou je het werk van de speuractie van Yvette kunnen verstoren. Maar ze geven aankomend weekend redelijk goed weer op...., weten jullie dan hoe groot de kans is dat het onwijs druk word in het bos met wandelaars met honden??? Die kun je echt niet verbieden om daar te gaan lopen hoor. M.i. zou zijn,hoe meer mensen zoeken,hoe beter,zeker na deze lange tijd.

@Yvette; nu ben ik benieuwd hoe jullie met bovenstaande omgaan? Als er idd onwetende mensen daar gaan wandelen met hond? Kunnen jullie de actie dan wel doorzetten?
Je kunt het helaas niet iedereen vertellen dat ze daar beter niet heen kunnen helaas.
Ben oprecht geïnteresseerd in je antwoord (gezien de "technische" kant).

jentel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 23:13

flyeren mag wel.. maar geen grote zoekacties! Toch??
Dus de mensen attent maken op de vermissing van Beans.. en als ze hem zien niet vangen maar melden aan desnoods plaatselijke dierenambulance.
Je kunt toch niet gericht gaan zoeken want er word niet verteld waar hij voor het laatst gezien is.

jentel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 23:16

@ruba.. klopt voor een deel wat jij zegt..
Maar ik denk dat Beans zich toch niet laat zien.
En de wandelaars zouden niet echt het bos intrekken, denk dat ze op de wandelpaden blijven(op een enkeling na misschien).
Beans blijft echt niet lopen daar waar de mensen lopen, hij zou dieper in het bos zitten(als hij daar is)

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 23:20

jentel schreef:
zigranta schreef:

heb je het tegen mij??

Nee :D :D Jouw reacties kan ik wel wat mee en als je terug kijkt naar je eerder vragen zie je ook dat ik je netjes probeer te antwoorden. ;) Of je er wat aan hebt is een tweede.

Faruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 23:24

Of je nou op het pad blijft of niet,maakt voor Beans helaas geen verschil,hij vlucht toch wel. Daarom lijkt het m.i. beter als zo veel mogelijk mensen het weten en kunnen uitkijken naar Beans en aanwijzingen kunnen geven waar de hond verblijft. Ik zou pers. bv. ook HvN. inschakelen.

jentel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 23:26

zigranta.. begreep het ook al niet maar goed ;) , nu weer ontopic hahaha

group1850

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 23:26

Even een reactie over de omgeving waar Beans zich zou kunnen bevinden. Het is geen bos of wandelgebied. Zie het gewoon als honderden weilanden waar momenteel niks op staat op een graslandje na, met daartussen afscheidingen door bomenrijtjes en wegen al dan niet verhard. Dus niet echt een gebied waar mensen voor hun plezier zullen wandelen met kinderen of honden. Veel weilanden kan je alleen maar via andere weilanden bereiken en zijn wel 500 x 500 meter groot. De lokalen daar zijn alle agrariers en paardenliefhebbers.
Overigens zijn er tientallen boerderijen met bijbehorende schuren waar Beans vast elke dag wel een beschut plekje zal kunnen vinden.

jentel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 23:28

Faruba schreef:
Of je nou op het pad blijft of niet,maakt voor Beans helaas geen verschil,hij vlucht toch wel. Daarom lijkt het m.i. beter als zo veel mogelijk mensen het weten en kunnen uitkijken naar Beans en aanwijzingen kunnen geven waar de hond verblijft. Ik zou pers. bv. ook HvN. inschakelen.

Er is ook nooit gezegd dat het niet doorverteld mag worden!!
Juist goed lijkt mij dat er veel mensen van beans afweten.
Maar zelf opgezette zoekacties worden afgeraden.

jentel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 23:31

group1850 schreef:
Even een reactie over de omgeving waar Beans zich zou kunnen bevinden. Het is geen bos of wandelgebied. Zie het gewoon als honderden weilanden waar momenteel niks op staat op een graslandje na, met daartussen afscheidingen door bomenrijtjes en wegen al dan niet verhard. Dus niet echt een gebied waar mensen voor hun plezier zullen wandelen met kinderen of honden. Veel weilanden kan je alleen maar via andere weilanden bereiken en zijn wel 500 x 500 meter groot. De lokalen daar zijn alle agrariers en paardenliefhebbers.
Overigens zijn er tientallen boerderijen met bijbehorende schuren waar Beans vast elke dag wel een beschut plekje zal kunnen vinden.

Weten de omwonenden van de vermissing van Beans??

group1850

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 23:38

Daar kan Chica, Niek en yvet het beste antwoord op geven. De mensen die ik heb aangesproken wisten van niets en heb het al eerder geschreven, ik heb niet 1 flyer gezien en ben bij een aantal bushaltes gaan kijken. Toch schijnen er flyers her en der verspreid te zijn.

Faruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 23:42

Group, ik met 7 honden zoek juist graag dat soort wandelgebieden op en ik weet zeker,vele met mij. Zou zeker in de buurt van dat gebied alle boeren,burgers en buitenlui op de hoogte brengen van Beans vermissing. Niet geschoten....

En nogmaals HvN,dan bereik je ook veel mensen.

group1850

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 23:47

HVN, rtv oost heb ik benaderd en mee bezig geweest.