Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LCharlotte schreef:Ik word gek van iedereen die elkaar gaat lopen beschuldigen. Waarom moet het in dit soort situaties
toch altijd zo uit de hand lopen! Schei toch eens uit met dat gemekker op elkaar! Als je gefrustreerd
bent trap je maar een balletje of je rent 10 rondjes rond je huis, van mijn part je woonwijk, maar we
gaan hier niet naar elkaar uithalen. Iedereen maakt zich zorgen, maar we hebben allemaal hetzelfde
doel en dat is dat Beans veilig terugkeerd.
Faruba schreef:Waar ik me het meest aan irriteer,jullie roepen steeds op om niet eigenhandig te gaan zoeken,want dan zou je het werk van de speuractie van Yvette kunnen verstoren. Maar ze geven aankomend weekend redelijk goed weer op...., weten jullie dan hoe groot de kans is dat het onwijs druk word in het bos met wandelaars met honden??? Die kun je echt niet verbieden om daar te gaan lopen hoor. M.i. zou zijn,hoe meer mensen zoeken,hoe beter,zeker na deze lange tijd.
Faruba schreef:Of je nou op het pad blijft of niet,maakt voor Beans helaas geen verschil,hij vlucht toch wel. Daarom lijkt het m.i. beter als zo veel mogelijk mensen het weten en kunnen uitkijken naar Beans en aanwijzingen kunnen geven waar de hond verblijft. Ik zou pers. bv. ook HvN. inschakelen.
group1850 schreef:Even een reactie over de omgeving waar Beans zich zou kunnen bevinden. Het is geen bos of wandelgebied. Zie het gewoon als honderden weilanden waar momenteel niks op staat op een graslandje na, met daartussen afscheidingen door bomenrijtjes en wegen al dan niet verhard. Dus niet echt een gebied waar mensen voor hun plezier zullen wandelen met kinderen of honden. Veel weilanden kan je alleen maar via andere weilanden bereiken en zijn wel 500 x 500 meter groot. De lokalen daar zijn alle agrariers en paardenliefhebbers.
Overigens zijn er tientallen boerderijen met bijbehorende schuren waar Beans vast elke dag wel een beschut plekje zal kunnen vinden.