ThePast03 schreef:Ook al is die andere baas zo fout als het maar kan, dan nog wil je toch niet dat jouw hond een kleinere hond verwondt of misschien zelfs doodbijt?
Dat risico wil je als hondenliefhebber toch echt niet lopen? Die andere hond kan er toch helemaal niets aan doen dat zijn baas niet oplet/dom is/geen hersens heeft? (doorhalen wat van toepassing is)..
Je hebt helemaal gelijk, maar ik doe mijn best en meer als mijn best kan ik niet doen.
Mijn hond heeft nog nooit echt gevochten en dat wil ik ook zo houden maar ik word zo moe van de lam lendigheid van andere hondenbezitters. En daar kan de andere hond niks aan doen, maar wel de eigenaar.
ThePast03 schreef:Wat jij in feite zegt met jouw tekst is dus het "recht van de sterkste". Let maar op je hond anders loop je de kans dat hij wordt doodgebeten. Dan had je hem maar aan de lijn moeten houden.
Wat kan die hond daar aan doen? Die heeft zijn baas ook niet uitgekozen en je kan mij niet vertellen als hondenliefhebber dat je het leuk vindt om te zien dat een andere hond wordt verwond of doodgebeten, ongeacht welk ras die andere hond ook heeft.)..
Ik vraag me af waarom jij denkt dat ik dit bedoel , dit bedoel ik absoluut niet.