Ik zit trouwens met een overgebleven, net 3 jarig vrouwtje. En ik weet niet zo goed wat wijsheid is.
Zusje is overleden en zij is over. Ze is half tam, maar geniet niet van oppakken, dus ik kan haar niet bieden wat ze nodig heeft. Plus ik ben van mening dat wij mensen geen gerbilmaatje kunnen vervangen.
Ik kan niet zelf koppelen en wil hierna ook stoppen met gerbils omdat mijn vogels al mijn reservetijd in beslag nemen haha.
Laten koppelen kost me veel geld en op deze leeftijd heb je geen garanties. Haar verkopen aan de eerste de beste doe ik niet, want veel mensen hebben gewoon niet genoeg kennis. Ik zit op diverse gerbilgroepen. Constant aan het kijken of iemand een vrouwtje erbij zoekt omdat zij in een vergelijkbare situatie zitten. Maar tot op heden niks.
Ik weet het niet zo goed, wil haar ook niet zo snel mogelijk weg doen, om maar van haar af te zijn, het is toch mijn huisdiertje, ookal hebben we geen band.
Maar ik wil niet dat ze nu ongelukkig alleen zit.. (wat inmiddels al een maand is)
Wat zouden jullie doen?