Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bellatrix schreef:Ja klopt hoor.
Een Maine Coone poes is idd een heel stuk groter, laat staan de kater.
En Marlon dat zei je idd. Is het bij de Sphynx anders?
vis was wel de ware grootte op het eerste plaatje 

BarbaravdW schreef:Wat een reus! Geweldig!
Ik moet al een halfuur plassen maar heb t hart niet om op te staan...
Links van mij ligt mijn vriend te slapen. Tussen ons in liggen de somalis. Opde foto zie je de lichte poten van Pili en de bruine kop van Snoot. Op mijn heup ligt Rick, en tegen mijn buik ligt blauwe Ronja...
[ Afbeelding ]

Mollie heeft 2 nachten bij ons geslapen (en dan heeft ze zich echt keurig gedragen en niet lopen kl*ten), maar ik vond het niets haha! Slaap veel beter zonder de katten op bed. Ben ik nu een slechte kattenmoeder? 

xoranlover schreef:Echt natura. Nog niet zo bekend mijn discus winkel heeft het die kan het ook bestellen.
[ Afbeelding ]

ryukapple schreef:xoranlover schreef:Echt natura. Nog niet zo bekend mijn discus winkel heeft het die kan het ook bestellen.
[ Afbeelding ]
Die ziet er ook wel interessant uit al heb ik vaak liever mousse of pate omdat ik dat een beetje over het bordje kan prakken voor mijn vreetschuur Aoi. Maar kan interessant zijn voor de afwisseling
Zat trouwens ook naar hun brokken te kijken (iets met zelf daarin werken) maar daar gaat bij de specificaties iets helemaal fout (behalve bij de vis). Hoop dat het niet ook zo op de zak staat want dan zijn ze we heel misleidend bezig.