xoranlover schreef:Dank je wel ik doe mijn best.
Ik kan me helemaal in je visie vinden. Ik heb die discussie 1 keer met mijn dierenarts gehad over het inslapen van een dier waarop ik haar gevraagd heb wie ziet hem dagelijks jij of ik? Hij kan hier nog zo goed zijn maar ik zie gewoon dat hij er slecht aan is. En ik ga hem niet ook nog pesten met medicijnen want dat stadium zijn we voorbij. Uiteindelijk heeft ze hem in laten slapen maar ik heb er echt van gebaald dat het zo moest. En ik snap dat ze een gezond die niet zomaar in laten slapen maar in mijn ogen is de dierenarts hier niet heilig in. Die ziet het dier 5 minuten en ik zie mijn dieren elke dag. Gelukkig nu een dierenarts die er ook zo in staat.
Wat naar dat je voor het einde van je dier zo hebt moeten vechten. Niet leuk als een DA daarin niet mee werkt terwijl je zelf wel weet dat het dier op is. Gelukkig heb je een fijne DA nu!
Ben ook heel dankbaar voor mijn dierenarts die er net zo in staat als ik. Ze is wel van het meten is weten, maar zo ben ik ook. Want ik wil zeker weten dat welke keuze die ik ook maak de juiste keuze is, maar we liggen gelukkig altijd wel op een lijn en daar ben ik heel blij mee. Tenzij het echt overduidelijk is zoals met mijn vorige kat Saar. Dan gaan we niks meer meten en maken we de beslissing gelijk.
Ze zei het ook nog toen ze hier maandag was dat dit de juiste keuze was.
Altijd je gevoel gevolgen is iets wat ik de laatste jaren wel geleerd heb
.Bellatrix: Dank je wel! Het was inderdaad het beste, maar pfft. Dat gemis is vreselijk. De eerste avonden waren echt wennen. Wist ook even niet wat ik met mijzelf aan moest. Afgelopen donderdag werd ik nog verkouden. Eergisteren wakker geworden met hoofdpijn, hoesten etc. alles kwam los. Niet alleen de verkoudheid, maar ook de stress rondom Lola haar gezondheid en heb nood gedwongen twee dagen thuis moeten zitten om uit te rusten. Mijn eigen lichaam trok aan de rem. Kon vandaag weer naar stal toe.
Druif: Wat verdrietig ook van jouw Woezel. Jij ook heel veel sterkte
. Was ze oud of ziek?Het is ook echt leeg in huis. Heb de konijnen nog, maar die komen niet even bij je knuffelen.
Moet ook zeggen. Er komt geen nieuwe kat meer. Toen ik in oktober 2020 naar mijn huidige woning verhuisde was Lola er al en die doe ik dan niet meer weg. Een kat is alleen niet praktisch in dit huis ben ik achter gekomen. Mag geen hoordeur voor de woonkamerdeur aanschaffen van de woningbouw dus een raam of deur kan zomers al niet open of ik moet de kat opsluiten in de slaapkamer en dat vind ik zielig.
En voor 2 kittens die uiteindelijk volwassen katten worden is het huis te klein. Een kat blijft bij mij binnen en mag niet naar buiten (te drukke weg in de buurt).
Maar ik blijf hier wel mee lezen en ook zeker reageren wanneer het qua energie lukt. Want ik geniet nog steeds van andermans katten en foto's
.

dat is hooguit 2x per jaar en dan met een pipetje in de nek.

.