Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
purny schreef:Lilly was op de kast gesprongen.. was er niet blij mee.
Ze gaan nu als ik er niet ben op mijn slaapkamer. Of is dit ook overbezorgdheid?
Sowieso gaan ze maandag op de slaapkamer zodat ze geen hoge sprongen kunnen maken als ik ga werken
Siggislief schreef:purny schreef:Lilly was op de kast gesprongen.. was er niet blij mee.
Ze gaan nu als ik er niet ben op mijn slaapkamer. Of is dit ook overbezorgdheid?
Sowieso gaan ze maandag op de slaapkamer zodat ze geen hoge sprongen kunnen maken als ik ga werken
Nu met de hechtingen zou ik ze ergens laten waar ze niet hoog kunnen springen.

purny schreef:Ik ben ook van mening dat je het niet tegen kan houden. Maar probeer het wel te voorkomen.
Ik ga er dan ook van uit dat de wond echt wel tegen een stootje kan.
Ik probeer het wel te voorkomen dus laat ze niet alleen in een kamer met hoge hoge kasten als ik er niet ben.
Dat Lilly op de kast sprong was toen ik even een broodje aan het maken was in de keuken.
Ik ben ook van mening dat ze zelf aanvoelen als ze het kunnen.
En maandag zijn we 5 dagen verder dus dan moet het toch geen kwaad kunnen dat ze op hoge dingen kunnen springen?
purny schreef:Ik merk aan mezelf dat ik echt overbezorgd ben..
. Als de wekker gaat komt er nog 1 op bed om even hoi te zeggen, te knuffelen en helpt me met m’n kleding keuze
.
Es_ther schreef:purny schreef:Ik merk aan mezelf dat ik echt overbezorgd ben..
Is toch niet zo erg?
Ik herken het wel hoor, die overbezorgdheid
Je kan niet alles helemaal voorkomen, maar je doet je best!
Ik heb elke ochtend tegenwoordig een wekker op pootjes. Als de wekker gaat komt er nog 1 op bed om even hoi te zeggen, te knuffelen en helpt me met m’n kleding keuze
.

Bellatrix schreef:Wat goed!!