Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Klara16 schreef:Ben je nu een hondenhater als je de politie belt omdat er een agressieve stafford in je voortuin staat?![]()
Wanneer mag je dan wel bellen? Als hij aan je kuiten hangt?
En ga jij echt naar buiten als een loslopende hond zijn tanden toont, om te kijken of hij het wel meent?
Ik ben er in dit geval toch echt wel van overtuigd dat die buurman geen keus had.
Klara16 schreef:En ga jij echt naar buiten als een loslopende hond zijn tanden toont, om te kijken of hij het wel meent?
doriangi schreef:Klara16 schreef:En ga jij echt naar buiten als een loslopende hond zijn tanden toont, om te kijken of hij het wel meent?
Yup, zou ook niet de eerste keer zijnIk wacht even af want uiteindelijk zit er nog veel waarheid in de uitspraak "Blaffende honden bijten niet".
Snoevie schreef:ik zou het topic even doorlezen,er is eigenlijk helemaal geen duidelijkheid over wat er is gebeurd,laten we maar eerst de verklaringen afwachten
__KELLY schreef:Snoevie schreef:ik zou het topic even doorlezen,er is eigenlijk helemaal geen duidelijkheid over wat er is gebeurd,laten we maar eerst de verklaringen afwachten
.. het lijkt me toch duidelijk genoeg dat die hond op die zetel lag ?
hoe komt die kogel daar anders doorheen ?
al die verklaringen gelloof ik al lang niet meer in, je moet kijharde bewijzen hebben ... anders was Joran vd sloot ook allang opgepakt
Wesseltje schreef:Voorbeeld andere kant:
Mensen hebben een hond, hond word gestolen, dief loopt weg met hond.
Politie is gewaarschuwd, gaan achter dief aan, dief schrikt en laat hond los.
Hond rent vervolgens richting politie, en de politie schiet op de hond omdat ze in hun broek pieste omdat het een stafford betrof.
Getuige hebben verklaart dat de hond absoluut niet agressief op de politie afrende.
Godzijdank leeft de hond nog na heel wat revalidatiewerk.
Kijk en deze kant bestaat dus ook.
__KELLY schreef:Snoevie schreef:ik zou het topic even doorlezen,er is eigenlijk helemaal geen duidelijkheid over wat er is gebeurd,laten we maar eerst de verklaringen afwachten
.. het lijkt me toch duidelijk genoeg dat die hond op die zetel lag ?
hoe komt die kogel daar anders doorheen ?
al die verklaringen gelloof ik al lang niet meer in, je moet kijharde bewijzen hebben ... anders was Joran vd sloot ook allang opgepakt
slimmerik schreef:*wacht op het volgende broodje aap verhaal*
Wel ontopic blijven bokkers....
slimmerik schreef:*wacht op het volgende broodje aap verhaal*
Wesseltje schreef:Voorbeeld andere kant:
Mensen hebben een hond, hond word gestolen, dief loopt weg met hond.
Politie is gewaarschuwd, gaan achter dief aan, dief schrikt en laat hond los.
Hond rent vervolgens richting politie, en de politie schiet op de hond omdat ze in hun broek pieste omdat het een stafford betrof.
Getuige hebben verklaart dat de hond absoluut niet agressief op de politie afrende.
Godzijdank leeft de hond nog na heel wat revalidatiewerk.
Kijk en deze kant bestaat dus ook.
Wesseltje schreef:slimmerik schreef:*wacht op het volgende broodje aap verhaal*
Zit jij nu te concluderen dat ik dit uit mijn mouw aan het schudden ben?
Dit is nog niet eens zo lang geleden gebeurt in Scheveningen (wat mij bijstaat) deze mensen zijn zelfs nog op tv geweest.
Wesseltje schreef:Er worden ook van de andere kant verhalen aangedragen, dan mag ik dat zeker ook