Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
slimmerik schreef:De baasjes van de pittbuls komen over het algemeen wat agressiever over. Bovendien eigenaars van valse herders, bouviers etc. besluiten vaak zelf al dat de hond afgemaakt moet worden.
En degene die een valse hond hebben en zelf niet die stap ondernemen mogen van mij die hond verliezen. Meestal hebben die honden dan iemand flink verwond.
Het enige verschil met de bull-achtigen is dan nog dat die een kind of zo dan al gedood hebben.
naadje24 schreef:uh....je maakt je zorgen om de pitbullachtigen en de toekomstige bazen
hoe zit het dan met de rest? rottie's en alle andere rassen en hun bazen?
ik heb nog steeds het gevoel dat er over 1 kam geschoren word!
LimaMambo schreef:voordeel van het opheffen van de rad is dat stamboomloze honden ook gewoon op hondencursus kunnen.. eerder werden ze geweigerd omdat ze verboden waren..
en zo'n cursus moeten ze gewoon verplicht stellen..
LimaMambo schreef:slimmerik schreef:De baasjes van de pittbuls komen over het algemeen wat agressiever over. Bovendien eigenaars van valse herders, bouviers etc. besluiten vaak zelf al dat de hond afgemaakt moet worden.
En degene die een valse hond hebben en zelf niet die stap ondernemen mogen van mij die hond verliezen. Meestal hebben die honden dan iemand flink verwond.
Het enige verschil met de bull-achtigen is dan nog dat die een kind of zo dan al gedood hebben.
slimmerik.. wanneer is een hond vals??
StalNollie schreef:ik heb altijd een pitbull gewild . krijg nu dus de kans.. waarom ik het niet eerder heb gedaan is niet omdat het dus niet mog maar omdat de kans groot was als het ontdekt zou worden dat ik er 1 had dat me hond dan afgemaakt zou worden en dat wou ik mezelf en me hond niet aandoen..
Wuis schreef:De directeur van de dierenbescherming afdeling Groningen moet misschien de bak in vanwege het naar Belgie smokkelen van pitbulls en staffords...
Hoorde ik vanmorgen bij het asiel. Want dat is dus ook de directeur van ons asiel (maar je ziet hem nooit hoor, is iemand die alleen achter het bureau zit en vanaf daar vanalles regelt. Had ook nooit verwacht dat hij zoiets zou doen, het is echt iemand die alle regeltjes e.d. altijd perfect naleeft.).
Wuis schreef:De directeur van de dierenbescherming afdeling Groningen moet misschien de bak in vanwege het naar Belgie smokkelen van pitbulls en staffords (om te voorkomen dat ze moesten worden afgemaakt)...
Hoorde ik vanmorgen bij het asiel. Want dat is dus ook de directeur van ons asiel (maar je ziet hem nooit hoor, is iemand die alleen achter het bureau zit en vanaf daar vanalles regelt. Had ook nooit verwacht dat hij zoiets zou doen, het is echt iemand die alle regeltjes e.d. altijd perfect naleeft.).
Wesseltje schreef:Meen je niet! en als je je hond van 3 hoog naar beneden gooit of met een hamer op zijn kop dood slaat, mag je gewoon los rond lopen..
Hoezo krom hier in NDL!
slimmerik schreef:Wesseltje schreef:Meen je niet! en als je je hond van 3 hoog naar beneden gooit of met een hamer op zijn kop dood slaat, mag je gewoon los rond lopen..
Hoezo krom hier in NDL!
Tja, hij heeft gefraudeerd. In zijn positie niet zo slim natuurlijk. Hij heeft het willens en wetens gedaan en dan moet je daar de consequentie van aanvaarden. Maar zo te zien is het een verhaal van horen zeggen. Dus maar even afwachten.
slimmerik schreef:Als ie een andere hond verwond/gedood heeft of iemand gegrepen/gedood heeft en niet door de test heen komt.
Wuis schreef:De directeur van de dierenbescherming afdeling Groningen moet misschien de bak in vanwege het naar Belgie smokkelen van pitbulls en staffords (om te voorkomen dat ze moesten worden afgemaakt)...
LimaMambo schreef:niet volgens de regels nee... maar ik had het zelfde gedaan
ThePast03 schreef:StalNollie schreef:ik heb altijd een pitbull gewild . krijg nu dus de kans.. waarom ik het niet eerder heb gedaan is niet omdat het dus niet mog maar omdat de kans groot was als het ontdekt zou worden dat ik er 1 had dat me hond dan afgemaakt zou worden en dat wou ik mezelf en me hond niet aandoen..
Kijk hier heb ik dus respect voor!
![]()
slimmerik schreef:De baasjes van de pittbuls komen over het algemeen wat agressiever over. Bovendien eigenaars van valse herders, bouviers etc. besluiten vaak zelf al dat de hond afgemaakt moet worden.