brittje88 schreef:Binckydenice schreef:Ntuurlijk niet, maar een kat heeft de mogelijkheid om naar buiten te kunnen dus waarom zou je het dan tegenhouden?
Er zijn genoeg mensen die een konijntje voor hun kind kopen maar het kindje doet er niets mee, zo'n konijn ligt dan alleen maar weg te kwijnen in het hokje... ik had gaas onder de grond tegen het graven, en de hokken waren open zodat ze konen eten en drinken. Zo konder ze de hele dag naar buiten...
Ik kon toen toch niet een hele tuin van 5 bij 14 af gaan zetten met gaas en dan ook nog is tegen het graven en ze los laten?? daarnaast ook nog is beschermen tegen katten en honden? Voor veel mensen is door de mensen van tegenwoordig en de dikke bebouwing het ook gewoon niet meer mogenlijk om hun katten daar verantwoordelijk naar buiten te laten. Niet iedereen woond zoals jij.
Haha ik woon in een rijtjes huis hoor! Maar je kan ze toch iedere dag lekker een paar uur buiten laten als je wel thuis bent? Dan hebben ze vergeleken met een hoop konijnen in NL al een prachtleven...