Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:Get wat heb jij toch met kinderen zeg....
Maarre, ja, je hebt gelijk. Zo, klaar.
faye schreef:beetje flauw.....
Er wordt toch altijd groepen dat dieren de kindjes zijn van veel kindervrijen. Misschien probeert ze een vergelijkbaar gevoel aan te geven
Cer schreef:Oooh dat vind ik altijd een beetje een nare uitspraak...Dieren zijn geen mensen...
ShannaY schreef:maar nu zijn mijn dieren afhankelijk van mij, en daarom voel ik me verantwoordelijk.
ThePast03 schreef:ShannaY schreef:maar nu zijn mijn dieren afhankelijk van mij, en daarom voel ik me verantwoordelijk.
Je verantwoordelijk voelen voor je huisdier is heel wat anders dan je huisdier als je kind beschouwen. Je vergelijkt ook keer op keer dieren met mensen. Iets wat op zich natuurlijk vreselijk belachelijk is.
ShannaY schreef:Ik behandel mijn dieren hoe dat zoveel mogelijk dierwaardig en vriendelijk is. Niet menselijk, zoals imo binnen houden tegen gevaren.
ShannaY schreef:Ik heb niks tegen een ren, zo komen de katten nog steeds buiten.
En je ziet mij nergens zeggen dat andere dieren niet dierwaardig behandeld worden. Sterker nog, ik werd in het paarden binnen houden topic nog dierenmishandelaar genoemd. Dat ga ik iemand anders om zoiets zeker niet noemen.
ThePast03 schreef:En een paard zou ik niet eens willen als hij of zij niet elke dag het weiland in kon
Cer schreef:ja nou ja, na 20 pagina's mag je toch wel een beetje flauw zijn...
Wij hebben ook geen kinderen, maar mn paard en onze katten zijn echt mn kinderen niet hoor. Dat zijn mn dieren
mandy101 schreef:mijn katten kunnen naar binnen en naar buiten
we hebben namelijk een kattenluikje![]()
ik vind dat katten naar buiten en naar binnen kunnen
silvana schreef:Ik denk dat de mensen die hun kat binnen houden over het algemeen iets zuiniger op hun kat zijn of het nu een raskat is of niet.
Een paard een hele dag op een stal van 3x3 vind ik 10x erger.