Ik moet nu zó hard huilen!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jokeomar

Re: Ik moet nu zó hard huilen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 16:07

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 16:07

Ik kom er ook haast niet tussen hoor

Dan heb je trouwens aardig goede ogen, candorlover

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 16:08

mensen, mensen, ik sta op het punt om op vakantie te gaan en dacht nog even een vriendin een mailtje te sturen toen ik per ongeluk dit topic aanklikte en vervolgens dus een uur ben blijven hangen. Echt, ik weet hoe moeilijk het is om op vakantie te kunnen als je huisdieren hebt en ik ben zóóó blij dat ik vrienden/familie heb kunnen vinden om op de dieren te passen. Ik ben net anderhalve week weggeweest, maar toen ik terugkwam had ik een dolblije hond, die niet meer bij zijn oppasadres wegwou, mijn paard stond er nog net zo tevreden bij als voorheen en het konijntje springt ook nog vrolijk rond. Let wel: ik heb dus 3 verschillende adressen moeten zoeken!
Vorig jaar is dat niet gelukt en toen ging de hond dus gewoon mee!! Ik snap echt niet dat mensen hun dieren weg (kunnen) doen om op vakantie te gaan! Ja, wij baalden vorig jaar ook, toen we dachten van "oliebol we kunnen niet op vakantie vanwege de hond". Uiteindelijk besloten om mee te nemen en dat beviel ook heel goed!

Natalie, wat doe jij met je paarden als je op vakantie gaat? geef je ze gewoon een grote bak voer ofzo en hoop je dat ze nog op hun benen staan als je terugkomt? En al je andere beesten? Ik neem aan dat daar ook iemand voor zorgt in de vakantie, kon die dan niet op je hond passen? En als de ene hond niet alleen kan blijven, laat je toch een andere hond thuis? Echt ongelofelijk, het enige waardoor ik je niet verschrikkelijk uit ga staan schelden is dat je een ander adres hebt gezocht en hem/haar niet aan een boom hebt gebonden. Maar je gaat wel erg makkelijk met dieren om.

Bij deze wil ik dan ook nog even mijn nichtje bedanken voor de goede zorgen voor mijn paardje en de moeder van Maartje dat ze zo lief was voor ons hondje en Lenie voor mijn lieve konijntje en de cavia van mijn zusje. Jullie zijn geweldig!

Afanaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 16:09

_Inga schreef:

Een bril van - 99 maar ook met drie glazen want ik kreeg het 3e glas gratis bij pearle...

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 16:10

jokeomar schreef:

Hij staat in clubhuis en daar kan je wel in hoor als je geen lid bent

Ik snap er niets van

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 16:10

candorlover schreef:
_Inga schreef:

Een bril van - 99 maar ook met drie glazen want ik kreeg het 3e glas gratis bij pearle...

Was hans anders niet goedkoper?

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 16:11

_Inga schreef:
jokeomar schreef:

Ik snap er niets van

HAHA

'Clubhuis' is een subforum, daar hoor je wel in te kunnen als je geen lid bent, althans, dat hoort zo.

jokeomar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 16:12

_Inga schreef:
jokeomar schreef:

Ik snap er niets van

Oeps, je kan er nie meer kijken dus. Jammer!

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 16:12

Oke

Bonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 16:13

chip schreef:
Waar ben ik ?

Ik ben Sissy en woon al 8 jaar bij de fam W in Nijkerkerveen.
Vd week kwamen er mensen op visite, toen ze weer weg gingen moest ik met ze mee.
Eerst dacht ik nog, fijn ze gaan even met me wandelen, maar nee hoor, ze stopte me in hun auto.
Ik snapte er niets van, we reden weg en ik dacht nog , he baasjes gaan jullie niet mee, ik wil niet alleen mee met deze vreemde mensen.
Ik voelde me verlaten en alleen, waar ga ik in godsnaam naar toe, ik wil naar huis naar mijn andere hondenvriendje, naar mijn eigen mandje en vertrouwde omgeving.
Triest staarde ik voor me uit in de hoop dat ze me straks weer naar huis zouden brengen, maar niets van dit alles is waar. Ik voel me doodongelukkig, ik weet niet waar ik naar toe ga, wat me te wachten staat, ik was toch altijd lief, wat heb ik verkeerd gedaan dat ik weg moet van alles wat me vertrouwd was. Ik moet vast iets heel erg stouts hebben gedaan dat mijn baasjes me voorgoed wegsturen.
Ik voel me verloren en kruip in elkaar op de achterbank van de auto, vraag me af waaraan ik dit verdient heb, ik wil zo graag naar huis.

Een lik en een pootje van een zeer verdrietige hond.

Sissy

Hopelijk zal de TS nu eens gaan nadenken
Mooi geschreven

Chocopasta

Verplaats hem dan

halibut

Volgens mij is hondenplaza ook ongeveer onbereikbaar geworden sinds de hele club daar de TS achterna is gegaan Ik kom er in ieder geval niet op.

Helderder

chip schreef:
Waar ben ik ?

Ik ben Sissy en woon al 8 jaar bij de fam W in Nijkerkerveen.
Vd week kwamen er mensen op visite, toen ze weer weg gingen moest ik met ze mee.
Eerst dacht ik nog, fijn ze gaan even met me wandelen, maar nee hoor, ze stopte me in hun auto.
Ik snapte er niets van, we reden weg en ik dacht nog , he baasjes gaan jullie niet mee, ik wil niet alleen mee met deze vreemde mensen.
Ik voelde me verlaten en alleen, waar ga ik in godsnaam naar toe, ik wil naar huis naar mijn andere hondenvriendje, naar mijn eigen mandje en vertrouwde omgeving.
Triest staarde ik voor me uit in de hoop dat ze me straks weer naar huis zouden brengen, maar niets van dit alles is waar. Ik voel me doodongelukkig, ik weet niet waar ik naar toe ga, wat me te wachten staat, ik was toch altijd lief, wat heb ik verkeerd gedaan dat ik weg moet van alles wat me vertrouwd was. Ik moet vast iets heel erg stouts hebben gedaan dat mijn baasjes me voorgoed wegsturen.
Ik voel me verloren en kruip in elkaar op de achterbank van de auto, vraag me af waaraan ik dit verdient heb, ik wil zo graag naar huis.

Een lik en een pootje van een zeer verdrietige hond.

Sissy

Als ik het zo lees word ik weer boos op ts, knap geschreven uit de ogen van een hond!

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 16:14

Jallist schreef:
Volgens mij is hondenplaza ook ongeveer onbereikbaar geworden sinds de hele club daar de TS achterna is gegaan Ik kom er in ieder geval niet op.

Kan iemand geen printscreen maken? Ik moet daar namelijk aanmelden en heb daar niet zo'n zin in...

halibut

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 16:15

Zou handig zijn, tenzij de topics daar ook al 21 pagina's lang zijn

jokeomar

Walgelijk is dat, zulk gedrag. Flikker je hond die je jaren hebt gehad er maar uit omdat je een duur rashondje wilt hebben om lekker geld aan te verdienen, maar ja dat kan eigenlijk niet want dan kan er 1 niet mee met vakantie, dus................

Dit is 1 reactie daar(boxerforum/) De andere zijn alleen huilsmilies!

Helderder

Hahahaha zou kunnen

Chocopasta

Euh, hoe moet dat

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 16:16

v0sje.. Ik dacht dat we er al achter waren gekomen dat de TS niet meer zo goed kon denken.. Vraag maar aan candorlover, die keek in haar hoofd!!

Helderder

jokeomar schreef:
Walgelijk is dat, zulk gedrag. Flikker je hond die je jaren hebt gehad er maar uit omdat je een duur rashondje wilt hebben om lekker geld aan te verdienen, maar ja dat kan eigenlijk niet want dan kan er 1 niet mee met vakantie, dus................

Dit is 1 reactie daar(boxerforum/) De andere zijn alleen huilsmilies!

Gelukkig, daar hebben ze ook verstand van hoe je met honden behoort om te gaan!

Anoniem

Ken je die van Hans Teeuwen? Echt iets voor jou

Nostradamus, Nostradamus, Nostradamus met zo'n strakke groene broek,
dat stond hem goed
JAAA
Zijn naam was Nostradamus, hij hij hij vond dat als je een huisdier aan-
schaft dat je er dan ook wel de verantwoordelijkheid voor moest dragen.

wizewo

Ik heb met groeiende verbazing alles gelezen...Mensen, dit is hopeloos! Geen verbetering aan aan te brengen aan zulke euhm slakommen.

We hadden die tijd veel beter kunnen gebruiken.

Maar ook ik wil kwijt dat je ENORM hypocriet, laks, gepikeerd, achterbaks,aangebrand, wanstaltig, vreselijk ego-istisch/centristisch,.... overkomt.

Ik ken je niet persoonlijk, maar alles wijst heel hard in de verkeerde richting! Ik hoop van harte dat alles een grote leugen/fantasie was.

Denk even na voor je iets post...geduld, beleefdheid en begrip staan niet in je woordenboek , denk ik zo. Leer tot 10 tellen.

Kies eens niet voor de makkelijke oplossing... leg ons uit, doe ons begrijpen...(of is ook zoiets te veel gevraagd?). Heb je alles al eens rustig gelezen?

@cavaletti: Ik wil ook wel een oogje dichtknijpen hoor...heb alleen mijn mond en verstand nodig op zulke meetings en soms een bak ijs om af te koelen.
Of is dat het dichtgeslagen oog van ts?

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 16:17

Natasja91 schreef:
Euh, hoe moet dat

Knopje bovenaan je toetsenbord er staat op prtscn
Dan moet je plakken in paint en heb je een printscreen.

Afanaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 16:18

mensen, ik heb hier het hondje van mijn tante, ze is namelijk op vakantie en aisha ligt op mijn schoot achter de comp en heeft al 3 dagen niet gegeten...
Aisha is niet alleen want onze hond is er ook, toch voelt aisha zich niet goed en wil graag naar huis..ze heeft nog niks gegeten vanwege de heimwee..ze gaat niet slapen en loopt doelloos rond en piept...ik kijk haar aan en moet huilen :'(

Hoe zal het hondje van de TS het nu hebben?

halibut

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 16:18

Boxerforum kan ik ook niet op? Nouja, aan de berichtjes te horen is t nog erger dan hier, misschien maar beter ook dat ik t niet kan zien. Nu kan ik me nog in bedwang houden.