Ze kijken beide balend 8nnemiek

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flux schreef:Dank jullie! DA belde dat de afspraak verzet moest door een spoedoperatie. Ik moet helaas werken vanmiddag dus afspraak verzet naar woensdag. Beetje balen wel, maar ze eet, drinkt en vertelt me weer dat ze zich verveeld dus dat is goed.
Leo denk geen virusje maar voedsel gerelateerd helaas. Dit is de derde keer in vier weken dat ze zon buikpijn heeft en hoewel ze ook snel weer opknapt moet er meer zijn vermoed ik.
Flux schreef:Dank jullie! DA belde dat de afspraak verzet moest door een spoedoperatie. Ik moet helaas werken vanmiddag dus afspraak verzet naar woensdag. Beetje balen wel, maar ze eet, drinkt en vertelt me weer dat ze zich verveeld dus dat is goed.
Leo denk geen virusje maar voedsel gerelateerd helaas. Dit is de derde keer in vier weken dat ze zon buikpijn heeft en hoewel ze ook snel weer opknapt moet er meer zijn vermoed ik.
8nnemiek schreef:Ach, arm dier![]()
Gekookte kip gaat ook niet goed?
Mijn dierenarts geeft altijd finidiar forte mee als mijn hond buikpijn of diarree heeft, dat is een natuurlijk product dat je zonder recept kan kopen. Tegenwoordig heet het AA diarstop dacht ik. Inmiddels heb ik het altijd in huis, werkt als een tiet. Misschien kun je dat alvast proberen als je woensdag pas terecht kan?
Flux schreef:8nnemiek, al 24u spuitwater helaas![]()
Er komt nu bijna niks meer, logisch want gister niks gehad. Dus ik duim dat met wat ze nu eet er morgen weer wat normaals komt. Laatste twee keren had ze sochtends echt een pijnbuik en niet willen eten maar dat zakte dan later weer en vervolgens was er na een paar uur niks meer aan de hand. Gisteren heeft ze echt niks gegeten en lang pijn dus ja, moeten we absoluut iets mee