Likmatten en voerpuzzels

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Margreet

Re: Likmatten en voerpuzzels

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-24 10:02

Ach nee, wat erg.... Heel veel sterkte!!

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-24 11:23

Verschrikkelijk, zo snel… heel veel sterkte :(:)

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-24 12:15

Sorry om zo'n heftig bericht hier te plaatsen. Dankjewel allemaal :knuffel:

Het is veel te snel gegaan. We wisten sinds vorige week donderdag dat hij kanker had. Tijdens het maken van de rontgen en CT hebben ze zijn poot flink pijn gedaan dus hij had wat mindere dagen. Vanaf dinsdag ging het weer zoveel beter en durfde ik het wat meer los te laten en te genieten. Donderdag op vrijdag nacht, plots veel fijn, kortademig, weer op 3 poten.. je weer dat het niet beter wordt en hij was echt oncomfortabel.. Houden van is loslaten..
Lieve, lieve Max. :knuffel:

Als iemand tips heeft wat voor moois je met hondenhaar kan laten maken, hoor ik ze graag via pb.

Taifoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-24 12:29

Nyaleti veel sterkte met het verlies van Max, wat is het snel gegaan zeg inderdaad Y;(

Hier renske zalm met zalmolie, t/d brokken, kippenhart en een schapenvet bonbon. En een brave (bijna niet meer :Y)) puppy.
Afbeelding

Tribunals

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-24 13:41

Jeetje heftig hoor als het allemaal zo snel gaat. Maar dapper van jou dat jij die keuze voor hem hebt kunnen maken. Misschien een mooi sieraad? En ik weet dat er ook mensen zijn die huisdieren met een bepaald materiaal heel mooi na kunnen maken, misschien kan het daar ook in verwerkt worden?

Hettieheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-24 14:17

Dit sieraad heb ik van mijn Storm, daar zit as in. Maar zo zijn er ook genoeg waar je haar in zou kunnen doen. Zijn vacht ligt nog bij de staart van Floris, ook al bijna een jaar geleden.
Ben er nog niet aan toe om het op te sturen.

Afbeelding

Afbeelding
Misschien heb je er iets aan.

Geen foto’s vandaag, manlief kwam uit de nacht en had al gewandeld en gevoerd toen ik uit bed kwam :D ook wel eens lekker

Dounya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-24 16:20

Oh wat naar.. Heel veel sterkte. Er zijn ook mensen die met expoy dingen maken en daarin haar kunnen verwerken.

Mijn blije ei kreeg vanmorgen voor het eerst door mij gemaakt ijsbonbonnetje van kefir met blauwe bes. nou dat ging er wel in!

Afbeelding
Meet Leva

Afbeelding
de eerste ijsbonbonnetjes

Afbeelding
Eens kijken hoe dit vanavond gaat

Hettieheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-24 17:15

Leuk Dounya! Wat een lekker bekkie ook <3

Heb ze maar ff een snack gegeven vanmiddag :9

Afbeelding
Afbeelding

Billy neemt dat soort dingen tegenwoordig direct mee naar zijn stretcher want baby gooit er mee als alles op is. Het is een grote speeltuin dan _O-

Afbeelding
Afbeelding

Tribunals

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-24 20:32

Goed gelukt die ijsbonbonnetjes! En wat een mooie hond :j

Jouw baby lijkt op mijn baby Hettie. Alleen gooit die van mij er ook mee als ie nog vol is :D

Avondmaal ging er hier goed in vanavond! Afbeelding

Hettieheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-24 21:23

Tribunals schreef:
Jouw baby lijkt op mijn baby Hettie. Alleen gooit die van mij er ook mee als ie nog vol is :D

Ben zo blij dat die van mij dat (nog) niet doet. We hebben net een nieuwe keuken :')

Vanavond hadden ze weer een feestmaal
Afbeelding

Rund KVV/butternut, bottenbouillon, nog een restje wortelsoep,paar besjes, brokjes Billy een beetje cottage cheese en confetti :+

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-24 22:48

Heel veel sterkte met het verlies van max!! Ik weet hoe enorm groot gat er kan vallen. Gun jezelf de tijd om te rouwen.

Ik ben erg tevreden over beadalot qua sieraden.

Tzt heb ik misschien wel interesse in bakken maar laat eerst het verlies maar even bezinken.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-24 23:41

Prachtige bakken weer :) En leuk die bonbonnetjes!

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-24 01:51

Ik zat even te kijken bij Baroen, omdat zij goed betaalbaar zijn voor kruiden voor paarden normaliter.

Nu kwam ik bij de visdingen (https://www.baroen.nl/kruiden/insekten-en-schaaldieren) kreeftjes en visjes tegen. Ik neem aan dat je die ook aan je hond/pup mag geven over de maaltijd heen? Hebben zij meer dingen naast de barf groentemix die je veilig als topper kan geven?

Ik ben een beetje opzoek naar dingetjes die niet te duur zijn, zodat ik kan afwisselen en uitproberen. Ik vind ODE en Kwispel en Relax fijne websites, maar bepaalde dingen vrij prijzig.

Dounya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-24 14:46

mavantos schreef:
Ik zat even te kijken bij Baroen, omdat zij goed betaalbaar zijn voor kruiden voor paarden normaliter.

Nu kwam ik bij de visdingen (https://www.baroen.nl/kruiden/insekten-en-schaaldieren) kreeftjes en visjes tegen. Ik neem aan dat je die ook aan je hond/pup mag geven over de maaltijd heen? Hebben zij meer dingen naast de barf groentemix die je veilig als topper kan geven?

Ik ben een beetje opzoek naar dingetjes die niet te duur zijn, zodat ik kan afwisselen en uitproberen. Ik vind ODE en Kwispel en Relax fijne websites, maar bepaalde dingen vrij prijzig.

als ik de tekst van de visje lees, zie ik het volgende:
De visjes kunnen o.a. gegeven worden aan:
Kippen, vogels, ratten, muizen, hamsters, reptielen en schildpadden. Ook is het een smakelijke snack voor katten en honden.

leuke site ik zal er later wat meer in gaan rond neuzen

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-24 15:13

Dounya schreef:
mavantos schreef:

als ik de tekst van de visje lees, zie ik het volgende:
De visjes kunnen o.a. gegeven worden aan:
Kippen, vogels, ratten, muizen, hamsters, reptielen en schildpadden. Ook is het een smakelijke snack voor katten en honden.

leuke site ik zal er later wat meer in gaan rond neuzen

Bij de visjes wel, maar de garnalen niet.

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-24 15:22

Honden mogen ook garnalen, dat is geen probleem.

Iemand hier nog interesse in een Westpaw toppl (small, groen) en de puppy Lickin’ layers (die kan ook voor kleine hondjes) ? Ik ben schoonmaak aan het houden. En Odins spullen moesten er ook aan geloven :')

Gister avond wilde iemand heeeel graag eten
Afbeelding

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-24 17:14

Leuke site Mavantos! Die past hier perfect in het topic!

Hettieheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-24 18:54

Geen kleine hondjes… maar Odin heeft weer een leuke bak!

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-24 20:35

Garnaaltjes kunnen denk ik wel gewoon, ik heb bij Keetjes ook wel eens gedroogde garnaaltjes gekocht (alleen was Fitz van mening dat ik een poging deed hem te vergiftigen dus dat zakje is naar bevriende honden gegaan die ze wel konden waarderen :') )
Fitz houdt overigens sowieso niet echt van zeedieren. Groenlipmossels krijg ik er zowel droog als 'vers' niet in en vis ook maar matig. Zalm vindt hij wel geweldig dus dat is de vette vis bron die we nu geven om de week. En we hebben recent ontdekt dat Sardines uit blik ook goed in de smaak vallen. Sprotten gaan gedroogd nog net maar vers uit de vriezer is niet te eten. Ik heb gewoon geen vishond :')

Vandaag heb ik de Wave bowl van Sodapup weer eens gepakt. Ik pak deze bijna nooit en wilde hem allicht verkopen, maar hij is toch wel heel leuk en hij was er heerlijk mee bezig :)

Afbeelding

Dit is zalm, restje blik van Terra Canis (deze ontaarde hondeneigenaar was vanmorgen vergeten kvv te ontdooien :+ ), groentemix, groentespruiten, bouillon, smoothie met wat kefir en water, IJslands zeewier, paar besjes uit de diepvries en gevriesdroogde besjestopper.

tanec_meisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-24 20:52

Leo schreef:
Garnaaltjes kunnen denk ik wel gewoon, ik heb bij Keetjes ook wel eens gedroogde garnaaltjes gekocht (alleen was Fitz van mening dat ik een poging deed hem te vergiftigen dus dat zakje is naar bevriende honden gegaan die ze wel konden waarderen :') )
Fitz houdt overigens sowieso niet echt van zeedieren. Groenlipmossels krijg ik er zowel droog als 'vers' niet in en vis ook maar matig. Zalm vindt hij wel geweldig dus dat is de vette vis bron die we nu geven om de week. En we hebben recent ontdekt dat Sardines uit blik ook goed in de smaak vallen. Sprotten gaan gedroogd nog net maar vers uit de vriezer is niet te eten. Ik heb gewoon geen vishond :')

Vandaag heb ik de Wave bowl van Sodapup weer eens gepakt. Ik pak deze bijna nooit en wilde hem allicht verkopen, maar hij is toch wel heel leuk en hij was er heerlijk mee bezig :)

[ [url=m/35SgGl.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit is zalm, restje blik van Terra Canis (deze ontaarde hondeneigenaar was vanmorgen vergeten kvv te ontdooien :+ ), groentemix, groentespruiten, bouillon, smoothie met wat kefir en water, IJslands zeewier, paar besjes uit de diepvries en gevriesdroogde besjestopper.

Eet hij die spruiten zonder 'smaakmaker'? Ik ben helemaal aangestoken door jullie allemaal :+ Zal ons een dezer dagen even fatsoenlijk voorstellen.. Ik geef een (gedroogde) groentemix bij maar die moet ik wel een beetje aankleden met zalmolie en penskruimels oid.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-24 21:00

Ik moet ze wel op vlees leggen idd (nu zat er wat zalm onder) en dan gaat het meestal goed op! Hij heeft ze er ook wel eens afgegooid en geweigerd, dat wel. :')

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-24 21:13

Leo schreef:
Ik moet ze wel op vlees leggen idd (nu zat er wat zalm onder) en dan gaat het meestal goed op! Hij heeft ze er ook wel eens afgegooid en geweigerd, dat wel. :')

Die Fitz is een echte fijnproever _O-

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-24 21:32

Dit was de mijne vandaag!

Butternut (kip) met een eitje, wat sprot, zalmolie, veendrenkstof, schapenvet met knoflook, lamslong en een konijnenoor.

Afbeelding

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-24 22:13

Ziet er goed uit, met een snackje erbij :):) Die voerbak vind ik ook zo leuk, wil ik ook nog graag.

Hier vandaag weer een Toppl, SP Flower pot en SP Honey pot. Met een knakworstje, lekker ongezond voor een keer, maar het was over van de kinderen := Twee knakworstjes voor drie honden, dus prima voor een keertje.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-24 23:36

Als de kindjes er niet van dood gaan, is het oke voor de honden ;) ;)