Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tribunals schreef:Jouw baby lijkt op mijn baby Hettie. Alleen gooit die van mij er ook mee als ie nog vol is
mavantos schreef:Ik zat even te kijken bij Baroen, omdat zij goed betaalbaar zijn voor kruiden voor paarden normaliter.
Nu kwam ik bij de visdingen (https://www.baroen.nl/kruiden/insekten-en-schaaldieren) kreeftjes en visjes tegen. Ik neem aan dat je die ook aan je hond/pup mag geven over de maaltijd heen? Hebben zij meer dingen naast de barf groentemix die je veilig als topper kan geven?
Ik ben een beetje opzoek naar dingetjes die niet te duur zijn, zodat ik kan afwisselen en uitproberen. Ik vind ODE en Kwispel en Relax fijne websites, maar bepaalde dingen vrij prijzig.
Dounya schreef:mavantos schreef:Ik zat even te kijken bij Baroen, omdat zij goed betaalbaar zijn voor kruiden voor paarden normaliter.
Nu kwam ik bij de visdingen (https://www.baroen.nl/kruiden/insekten-en-schaaldieren) kreeftjes en visjes tegen. Ik neem aan dat je die ook aan je hond/pup mag geven over de maaltijd heen? Hebben zij meer dingen naast de barf groentemix die je veilig als topper kan geven?
Ik ben een beetje opzoek naar dingetjes die niet te duur zijn, zodat ik kan afwisselen en uitproberen. Ik vind ODE en Kwispel en Relax fijne websites, maar bepaalde dingen vrij prijzig.
als ik de tekst van de visje lees, zie ik het volgende:
De visjes kunnen o.a. gegeven worden aan:
Kippen, vogels, ratten, muizen, hamsters, reptielen en schildpadden. Ook is het een smakelijke snack voor katten en honden.
leuke site ik zal er later wat meer in gaan rond neuzen
Leo schreef:Garnaaltjes kunnen denk ik wel gewoon, ik heb bij Keetjes ook wel eens gedroogde garnaaltjes gekocht (alleen was Fitz van mening dat ik een poging deed hem te vergiftigen dus dat zakje is naar bevriende honden gegaan die ze wel konden waarderen)
Fitz houdt overigens sowieso niet echt van zeedieren. Groenlipmossels krijg ik er zowel droog als 'vers' niet in en vis ook maar matig. Zalm vindt hij wel geweldig dus dat is de vette vis bron die we nu geven om de week. En we hebben recent ontdekt dat Sardines uit blik ook goed in de smaak vallen. Sprotten gaan gedroogd nog net maar vers uit de vriezer is niet te eten. Ik heb gewoon geen vishond
Vandaag heb ik de Wave bowl van Sodapup weer eens gepakt. Ik pak deze bijna nooit en wilde hem allicht verkopen, maar hij is toch wel heel leuk en hij was er heerlijk mee bezig
[ [url=m/35SgGl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is zalm, restje blik van Terra Canis (deze ontaarde hondeneigenaar was vanmorgen vergeten kvv te ontdooien), groentemix, groentespruiten, bouillon, smoothie met wat kefir en water, IJslands zeewier, paar besjes uit de diepvries en gevriesdroogde besjestopper.