Seven schreef:Oh vesper wat was wisper dol op d'r
Zo leuk al die antwoorden te lezen.
Oh ja, instant besties

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cursebreaker schreef:Echt zooo leuk al die antwoorden en foto's![]()
![]()
![]()
Niet alleen om ons lootje beter te leren kennen, maar Iedereen![]()
Kan ook altijd weer handig zijn voor het topic van volgend jaar, want ik ga er gewoon al vanuit dat dit een blijvend succes gaat zijn, deze Doggy SS. Baal echt dat ik geen hele bij lees posts kan maken en overal op kan reageren haha!
Ik heb nog een lange dag werk voor de boeg.
Ik meld me straks weer met een nieuwe vraag/opdracht
Art_Ificious schreef:wat heeft je hond zichzelf aangeleerd en/of heb jij de hond per ongeluk aangeleerd wat je nu tegenwerkt of voor onpraktische situaties lijkt (maar ook weer grappig is)?
's avonds voor het slapengaan 2 snoepjes krijgen in bed.
Helaas 1x 3 snoepjes gegeven gehad en sindsdien blijft hij me aanstaren na het 2e snoepje. Ik moet echt volhouden en nee zeggen. Licht uitdoen en me omdraaien voor hij het uiteindelijk opgeeft en zich ook neer legt.
Kiimm_ schreef:wat heeft je hond zichzelf aangeleerd en/of heb jij de hond per ongeluk aangeleerd wat je nu tegenwerkt of voor onpraktische situaties zorgt (maar ook weer grappig is)?
Cody pakt ons arm en trekt ons naar de plek waar die ons wilt hebben als hij wilt spelen. Als hij niet de reactie krijgt wat hij wilt geeft die liefdesbeetjes of gaat die zacht kauwenHij doet dit echt heel zachtjes, doet geen pijn. Het is heel grappig maar hij doet het ook bij visite
Nu er een kindje op komst is worden we er iets strenger in