Wij hebben meneer Guus gisteren opgehaald dus wij hebben er nog maar een nachtje opzitten.
Meneer Guus heeft vannacht in zijn mandje bij mijn hoofdeind gelegen.
Ik heb hem wel in zijn mandje moeten leggen, want hij had door dat het een enorm leuk spelletje was om onder het bed door te crossen

Eenmaal in zijn mandje ging hij zo pitten. Omdat onze slaapkamer niet echt warm is had ik verwacht dat hij naar mij toe zou kruipen, maar dat deed hij niet. Volgens mij is hij niet eens wakker geweest vannacht en hij was nog lekker warm.
Onze andere hond, Franse briard, vindt Guus erg interessant. Maar ze is lief voor hem. Vanmorgen deelden ze al de mat. Geen gezicht dat kleine dwergje naast die grote hond op de nog grotere mat!
Guus is ook nog op stap geweest op het erf. Wat spannend allemaal, gras, grind, bosjes, struiken lavendel....alles ruikt lekker en alles beweegt als je er in hapt.
Verder is het een enorme mafkont net als zijn zus. Uuuuuuren kan hij liggen pitten, keurig in de bench in zijn mandje. Natuurlijk lukt dat wel pas als de slof van de baas, takkie de speelgoedteckel, een botje, een touwklos en zijn paardje van Madelon erbij in ligt. Meneer Guus neemt genoegen met een klien plekje