Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mando schreef:Ben ik dan de enige die het niet snapt.
Niet snappen is misschien een groot woord aan de ene kant snap ik wel jullie gevoel erbij maar aan de andere kant zou altijd de dolgedraaide simba op mijn netvlies staan en daar wil je een ander toch niet aan blootstellen
Ik zou de beslissing nemen nadat er van de hele kat en scan is gemaakt om alles uit te sluiten
Is er niets te vinden dan heeft ze deze reactie gegeven zonder aanwijsbare rede en zou ik persoonlijk nooit meer vertrouwen hebben
Cardy schreef:Ik snap je beredenering Nynke, we zijn er zeker mee bezig en zal misschien niet alles goed en duidelijk uitleggen.
Doordat Simba zo agressief was en helemaal niet meer te onderzoeken was, wat voor keuzes hebben we dan nog? Met 3 man 1 kat met moeite in bedwang houden en nog niet verder komen?
Hok verschonen lukte al niet.
Dit is geen doen voor zo'n dier en ja dan lijdt ze in ons ogen. Nu ze weer de oude was vanmiddag, ja dat gaf gelijk meer mogelijkheden. Mogelijkheden die eerder onmogelijk waren.
Vergeet niet dat zowel mijn zusje en ik hier zeer emotioneel van zijn en voelen ons echt waardeloos. Dit soort keuzes maken met alleen je verstand is al lastig, laat staan als je emoties alle kanten op gaan.