Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Fotsy schreef:Ik bij twaalf weken maar dit vooral omdat de mannetjes beginnen vechten dus gaan die in groepjes want konijn is groepsdier, tot zes maand.
Ik ga de speciale kleurkes houden als het moeren zijn en dan een rammelaar ruilen. Twee van mijn vorig nestjes die ik nog heb, zijn nu bijna acht maanden.
De kleintjes mogen lekker lang bij mama blijven tot ze zelf aangeven dat het niet meer kan. Vaak laat ik een moer bij mams zitten maar deze keer kon ik het nog niet zo goed zien dus als ik nog eens kan kijken want het zijn sparteltjes dan zet ik mams en dochter samen
R.X. schreef:Ach gossie wat een lievie zeg.
Koninen zijn zoooo leuk.
Ons mickey heeft ook veel blauw in der oogjes, spots had ook blauw bij de ogen maar die zijn nu veel donkerder geworden.
Zo leuk al die verschillende dieren.
Ook heeft ieder een eigen karakter.
We verheugen ons er al op wanneer ze echt meer ruimte hebben.
Zo goed.
Jammer dat je ze niet kan houden.
Fearlien schreef:Wij hebben 1 lekkere voedster met madagascar kleur!
(onze 4 voedsters zijn gedekt door wild konijn en zullen binnenkort bevallen, heb gehoord dat het ongeveer 8 per nestje zijn.8X4.... 32 Gelukkig hebben we de ruimte.)
Eoweyn_x schreef:Fearlien schreef:Wij hebben 1 lekkere voedster met madagascar kleur!
(onze 4 voedsters zijn gedekt door wild konijn en zullen binnenkort bevallen, heb gehoord dat het ongeveer 8 per nestje zijn.8X4.... 32 Gelukkig hebben we de ruimte.)
Dat kan, kunnen er ook minder zijn.. Mag ik vragen waarom je niet voor castratie hebt gekozen? Van de voedsters? Gezien je weet wanneer ze, alle 4, gedekt zijn?
Dit zeg ik omdat halfwildjes een vak apart zijn, een flinke veilige overdekte ren nodig hebben, en 32 konijnen of hoeveel het er ook zullen zijn kosten veel, zo ook castraties van de rammen..