Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
Nu na 2 maanden geven ze nog steeds iets af maar hier heel veel.
Oke! Dan hoop ik dat de andere guppen sneller worden want die kleintjes zijn erg snel, 6/7 is te overzien
Kunnen ziektes achterlaten en nitriet. Als je ze ziet eruit halen
Als je ze niet zag en ze hebben ze al op kan keer gebeuren maar ik haal ze altijd eruit. Dode vissen rotten in je bak en dat vind je bak niet leuk
Is meer ook omdat dragon weinig tot niet in de winkel te vinden zijn haha
Baal er echt van, van zowel de moeder als de jongen, die nog minder dan een week nodig waren om zelfstandig te worden..
Hadden toen opeens heel veel draadalg.
Ook een prachtige Dragon man was dat.
Alleen veel dragons worden vergist, dan zijn het metallic en worden verkocht als dragon. Heb mijne destijds maar bij kweker vandaan gehaald
Vinden ze erg lekker !
Mioux schreef:Vuurtjes? Heb je ze voor de leuk? Anders zou ik eens kijken voor nieuw bloed![]()
Betta man kan op zich met veel samen, zolang er geen enkele dominante vissen zijn of finnenhappers. Dus nooit samenhouden met guppen bvMijne zit naast de kweek tijd altijd in mijn grote bak (120)
Maar wil binnenkort wel wat nieuw bloed toevoegen.
Van als je t dood of doorspoelt kom maar brengen of ik kom t halen, vind sneu... Zijn toch levende wezens !Mioux schreef:Heb ook vaak zoiets hoorVan als je t dood of doorspoelt kom maar brengen of ik kom t halen, vind sneu... Zijn toch levende wezens !
Zo heb ik een kuhli dus en zit ook een gehandicapte maanvis in maar red zich helemaal perfect alleen wat minder mooi en dergelijke.