Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

yentl2010 schreef:Dat klopt helemaal oa de rotweiler is ook echt geen beginnershond
maar ja sommige mensen hebben nu eenmaal het iq van een poffertje
Ik heb al 26 jaar labradors en daar blijf ik ook bij
En ja die hebben ook tandjes kunnen ook bijten alleen niet met dodelijke afloop
love_western schreef:Ik vind het sowieso onverantwoord dat kleine kinderen met de honden wandelen. Ongeacht het ras. Of dat de ouders erbij lopen. Er hoeft maar iets te gebeuren. En je kind vliegt op de buik er achteraan(bij grotere rassen) of dat de hond word aangevallen door een andere hond. En straks staat je kind daar mooi tussen in.
Hoevaak ik dat wel niet gezien heb. En de ouders schreeuwde altijd ja onze hond doet niks. Tot dat ene moment.

yentl2010 schreef:Oa verplichten met stamboom zodat de mp hondjes die in achterschuurtje gefokt worden kei hard aan te pakken
Verplicht muilkorven .hogere belasting zodat niet elke uitkering trekker zo.n hond kan onderhouden
In duitseland is dat namelijk het geval
Verplicht de staff eigenaren altijd een break stick bij zich te hebben
yentl2010 schreef:Dat klopt helemaal oa de rotweiler is ook echt geen beginnershond
Ayasha schreef:yentl2010 schreef:Dat klopt helemaal oa de rotweiler is ook echt geen beginnershond
Dit vind ik zo mogelijk een gevaarlijkere gedachte dan de pitbulls, jouw labs kunnen net zo goed doden. Een stel Jack Russels kunnen nog wel doden.

yentl2010 schreef:Tuurlijk kan een lab doden alleen heb heel internet al afgespeurd maar kan niks vinden dat een.lab een hond dood gebeten heeft
Ww is iets dan een bijstandje
Nee hoor vind dat ze voor dit rassen wel een belasting op mogen leggen.van €300 pm bijv
Dan komt dit ras misschien bij echte liefhebbers terecht die weten wat ze in huis halen
Ayasha schreef:Ohja, helemaal vergeten, die schapen weten niet dat ze tanden hebben natuurlijk...
Moeder heeft een labrador, met kinderen vertrouw ik de pitbulls hier meer dan die lab.
Kind v 1,5 de riem geven vind ik mer geen elk (groot) dier oke. En eigenlijk ook niet met kleinere a la Maltezer. Dat soort 'bewijzen van hoe goed je kan op voeden' vind ik altijd... Tsja...
En iedereen gelijk voor de wet, iedereen met honden betalen of niemand, niet een ras laten dokken. Daarmee ga je echt geen broodfok en gebrekkige opvoeding voorkomen.
Wendybrian schreef:Misschien moet ik naarder verklaren hoe mijn zoon de riem vast heb.
Hij houd daarbij mijn hand vast, ik laat hem niet alleen lopen.
Wat is trouwens een break stick?
Ik ben het wel met je eens dat er betere controle moet komen op fokken, maar dat vind ik voor elk ras gelden, dus ook voor de chiwawa.
Verder vind ik honden belasting verhogen onzin, een rijke man kan net zo goed een eikel zijn en een vecht hond willen.
Ik heb een beetje het gevoel dat jij alles over een kam scheert.
Stafford zijn gevaarlijk, ww mensen zijn uitzuigers die houden van vecht honden.
Pfoe he
Ayasha schreef:Ohja, helemaal vergeten, die schapen weten niet dat ze tanden hebben natuurlijk...
Moeder heeft een labrador, met kinderen vertrouw ik de pitbulls hier meer dan die lab.
Kind v 1,5 de riem geven vind ik mer geen elk (groot) dier oke. En eigenlijk ook niet met kleinere a la Maltezer. Dat soort 'bewijzen van hoe goed je kan op voeden' vind ik altijd... Tsja...
En iedereen gelijk voor de wet, iedereen met honden betalen of niemand, niet een ras laten dokken. Daarmee ga je echt geen broodfok en gebrekkige opvoeding voorkomen.

love_western schreef:Wendybrian schreef:Misschien moet ik naarder verklaren hoe mijn zoon de riem vast heb.
Hij houd daarbij mijn hand vast, ik laat hem niet alleen lopen.
Wat is trouwens een break stick?
Ik ben het wel met je eens dat er betere controle moet komen op fokken, maar dat vind ik voor elk ras gelden, dus ook voor de chiwawa.
Verder vind ik honden belasting verhogen onzin, een rijke man kan net zo goed een eikel zijn en een vecht hond willen.
Ik heb een beetje het gevoel dat jij alles over een kam scheert.
Stafford zijn gevaarlijk, ww mensen zijn uitzuigers die houden van vecht honden.
Pfoe he
En wat nu als er een hond op jullie afvliegen? Je zoontje kan hem niet houden. Geen aanval, gewoon een vraag.
Ts haar manier van discussiëren vind ik ook niet prettig. Krijg ook het idee dat ze alleen vind dat labradors het heilige ras is. Terwijl daar ook genoeg etterbakken tussen zitten.
Mijn lab is ook al bijna keer gegrepen door 2 labs. Heb het geluk gehad dat de mechelse herder van mijn moeders vriend er tussen sprong. Ze deed verder niks behalve grommen. Maar maakte gelukkig al genoeg indruk.

yentl2010 schreef:Gillen moet je dus nooit doen .dan fok je ze alleen.maar op
Kijk dit vind ik dus levensgevaarlijk je heb een staff pitt in huis en weet niet eens wat een break stick is ? En wilt gaan gillen bij een gevecht