Even hier een update met hoe de dames zijn geworden, aangezien de eerste morgen ingeslapen wordt
Miss Jingles:

Obese (
) :

Monster:

En moedermuis, die nu echt oud begint te worden (foto's zijn wel iets ouder, dus ze ziet er nu ook nog wat ouder uit):

En gisteren 

De grijze (Monster) heeft een tumor in/op haar keel en waarschijnlijk ook in haar nek en in haar buik. Ze lijkt zich nu nog goed te voelen maar ik laat haar morgen toch al inslapen want ik wil niet dat ze open gaan klappen of dat ze wel veel pijn krijgt natuurlijk..
Op de foto lijkt het alsof de oranje ook een bult heeft maar dat is gewoon allemaal vet, daar zie ik duidelijk die obese aanleg
Ik ben ze echt heel leuk gaan vinden, het zijn zo'n gezellige beestjes om naar te kijken! Super sociaal, komen altijd even kijken en soms zelfs kletsen (ik wist niet eens dat muizen geluid maken
) en ze zijn vooral ook super lief naar elkaar, iets wat ik van mijn cavia's absoluut niet kan zeggen.
Ze waken nu ook echt over de grijze, als ze niet in het huisje ligt komen de andere omstebeurt met haar mee, zo bijzonder om te zien.