Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jammer dat er nog weinig gras in ons weitje staat.. Mijn vader heeft ze daar liever nog niet op. Maar het andere deel wat bestraat is met wat zand zit ook een vijver, en durf het risico niet te nemen dat ze daar in vallen. De volwassen geiten weten heel goed dat ze daar voorzichtig moeten zijn, maar die kleintjes.. Dan maar geplet gras hoor! Zondag komt een vriendin die fotograaf is foto's maken van het kleine grut! Vanochtend ook even snel op de foto met een geitje, zal ze er eind vd dag ook even opzetten. Uiteraard krijgen jullie nog iedere dag foto's van ze te zien
Of gewoon oma en moeders.
Vooral dwerggeitjes vind ik leuk! Maar sweetsox, je zegt ik vind schapen niet leuk en je hebt wel leuke schapen gezien? Ga je nu toch schapen nemen ipv geiten als het lukt met de wei?
xkimmx schreef:Hihi bedankt voor de leuke en lieve reacties!Ben blij dat ik jullie eindelijk foto's kon laten zien! Werd even wakker uur voor mijn wekker, bedacht toen gelijk ohjaa we hebben gektjes!
nu kan ik niet meer slapen.
leuk Christy! 4 van 1 of 2 moeders!?
En vanochtend weer 2! Hebben er nu 8

xkimmx schreef:Zal even kijken of ik een foto op bokt kan krijgen van haar buik! Best gek hoe het in een kwartier van een bolle naar een platte buik kan gaan
jeetje leuk zeg! Allemaal makkelijk verlopen die bevalling? En hoeveel geiten heb je in totaal? Of kwamen ze precies achter elkaar?
! xkimmx schreef:Ja vind stiekem geiten lammetjes ook veel leuker dan schapen lammetjesLijken allemaal op elkaar
En geiten zijn lekker eigenwijs en springen in het rond, haha kan niet wachten tot ik ze voor het eerst buiten laat en zie rond springen!

Geitjes kan ik toch moeilijker weg doen dan schapen