Ze zijn verhuisd! Lenthe was vanmorgen weer aan 't slepen, en als ik érgens zenuwachtig van wordt is het wel een moederpoes die zenuwachtig met een kitten in d'r bek rondloopt. Omdat ze eind deze week toch naar de puppy/kittenren beneden zouden verhuizen, heb ik dat nu maar vast gedaan. Kijken hoe ze daarop reageert.
Ze vindt het tot nu toe wel prima daar. Érzés probeerde al uit de mand te klimmen, naar mij toe.
Iepie en Lenthe even gewogen. Lenthe weegt nog 4054 gram! Ik stond er versteld van. Voor de zwangerschap woog ze 3,6. Ben benieuwd wat ze uiteindelijk weer gaat wegen.
En Iep weegt al 3867 gram. Ze is nu al een stuk zwaarder dan Lenthe. Lenthe woog voor haar eerste nest 3400 gram. En toen was ze al ruim een jaar.
Wat een mooi mandje en wat een zaaalige poesjes! Het is dat mn huis te klein is, ik te weinig thuis ben, en mn vriend allergisch is, maar ooit! Wat een knapperds!
Ik ben zóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó verschrikkelijk, hopeloos verliefd!!! Ze zijn zó mens gericht! Ze hebben de oogjes open en HOPPA naar me toe kruipen en me aankijken. Érzés komt steeds miauwend op me af. Valente zit me de hele tijd dromerig aan te kijken en als ik "Heee Valenteeee" zeg miauwt ze en komt ze op me af. Ik kan dit niet aan. De heren lagen lekker te slapen