En met de paarden:
met ons oude paard op de camping:

en met ons nieuwe paard op de hei:

Nou ja, je ziet het zelf dat gaat prima

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
mirka1994 schreef:Volgens mij is mijn Spanjaard een uitzondering. Hij is niet zo bang voor vuurwerk! Hij kijkt alleen af en toe een beetje op em buiten ook. Als het wat dichtbij is neemt hij een sprongetje zeg maar. Dat is alles..
prinero schreef:Wat leuk , een topic over buitenlandse hondjes![]()
Wij hebben sinds afgelopen juli een spaanse bastaard, via Dierensteun La Vida. Oorspronkelijk heette ze Flor, maar wij hebben haar Yuki gedoopt. Hier gaat het vuurwerk ook al tekeee soms en Yuki vindt het doodeng. Ik heb relaxtabletjes gekocht en hopelijk werkt het iets. Er komen hier met oud en nieuw een aantal andere honden die ze kent en die oud en nieuw /vuurwerk niet eng vinden dus ik hoop dat dit scheelt. Als ze ziet dat andere honden relaxed zijn dan ontspant zij hopelijk ook wat meer.
Miepie77 schreef:[ Video ] Thank you for the people who love secondhand doggies.
Misschien leuk voor de critici om deze video eens te bekijken
Miepie77 schreef:prinero schreef:Wat leuk , een topic over buitenlandse hondjes![]()
Wij hebben sinds afgelopen juli een spaanse bastaard, via Dierensteun La Vida. Oorspronkelijk heette ze Flor, maar wij hebben haar Yuki gedoopt. Hier gaat het vuurwerk ook al tekeee soms en Yuki vindt het doodeng. Ik heb relaxtabletjes gekocht en hopelijk werkt het iets. Er komen hier met oud en nieuw een aantal andere honden die ze kent en die oud en nieuw /vuurwerk niet eng vinden dus ik hoop dat dit scheelt. Als ze ziet dat andere honden relaxed zijn dan ontspant zij hopelijk ook wat meer.
misschien staat je hond wel in t filmpje die ik heb geplaatst op de vorige pagina, zijn allemaal honden vanuit dierensteun la vida die dit jaar een huisje hebben gevonden vanuit Spanje