Ik heb wel wat foto's gemaakt maar meer om mijn man te plagen. Verder met het wandelen een filmpje gemaakt die whippets gaan hard joh. Je kan je je niet voorstellen hoe hard ze gaan.
Prachtig om te zien hoe hard ze kunnen. Zou wat zijn voor mijn hond die heeft nog nooit een eerbiedige tegenstander gehad. (geen idee hoe hard hij kan).
heerlijk, lekker rennen, fijn dat ze goed los kunnen, die van mij gaat meteen op jacht :S filmpje had ik op fb al bekeken, t zijn schatten
ponyparadijs
Geplaatst: 14-01-13 18:33
Heb net de foto's aan manlief laten zien. Zei dat we hem met 6 weken mochten ophalen en het enige wat hij zei was echt niet! Hahahaha! Ik krijg het er niet in hoor hahahaha!
Hmmm, ik zal mn ouders nog eens lief aan kijken en ze mee slepen zodra mn been beter gaat, al ben ik bang dat t niet lukt. Trouwens, dat zeiden ze ook toen we bij een nestje Mastino's gingen kijken, waar we nog 7 jaar plezier van gehad hebben,haha
ponyparadijs
Geplaatst: 17-01-13 09:06
Dan moet je mijn kleine vriend nemen Josca. Dat is echt een droppie Net als alle andere pupsels hoor!
Ik zal mn best doen! Mn been gaat al stuk beter, dus hopelijk volgende week of die week daarna puppies kijken. Even kijken wanneer mn vader kan en wanneer eigenaar van de pups kan natuurlijk, hahaha.
Blijf ze leuk vinden. Hihi is maar goed dat ik nu zwanger ben :p Anders was ik ook komen knuffelen ik denk alleen dat er dan wel een puppynapping voor de hand lag