Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xRomana schreef:Nee maar ik heb wel de reacties op jou gelezen, en deze bevestigden mijn gevoel dat ik weinig zou missen.
Behalve de wetenschappelijk link dat brok beter is dan vers. Maar die is ook niet geplaatst.
Sonja_vR schreef:hier word lotgering sinds ik niet de standaard totaal versie geef heel goed gegeten
ik voer nu paard, totaal vis, totaal pens en lam/eend en hij eet de bak nu in 1 keer leeg ....
met de normale totaal versie was dit zelden het geval )en dan bedoel ik echt dat hij nu hij een jaar oud is en deze versies sinds 1 week krijgt en sinds dat moment pas echt goed eet
Magrathea schreef:Als je kind niet weet wat MacDonalds is zal hij misschien toch voor gezond gaan
Geef jij trouwens altijd een speeltje erbij als je brokken geeft? Dat elke week verandert?
NynckeL schreef:kani_ejj schreef:ik val ook even binnen..
ik geef op dit moment lotgering, maar de kwaliteit is behoorlijk achteruit gegaan...
kan iemand me helpen aan een kvv waarbij alles al door elkaar zit, dus vlees/bot en orgaan.
Dan ook graag een redelijke prijs, zie nu rond de 4 of 5 euro voorbij komen.
Wie oh wie kan mij helpen ??
Tammenga, alleen zie ik dat die behoorlijk in prijs omhoog is gegaan nu 3 euro nog iets per kilo.
Kivo, haalde ik altijd zelf, weet niet hoe duur die op verkooppunten is.
Maaike voor katten haal ik bij Versvoer in Zoelen mijn prooidieren en bv vette vismix, ze heeft ook verkooppunten her en der, neem eens contact met haar op.
Hamsters, kwartels, mixen, smuldier- haal ik in de supermarkt, konijn, verder heeft ze nog wat dingen maar die vind ik te prijzig dus daar kijk ik langs.