Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jenny_B schreef:Weet niet of deze al genoemd is: prednison (voor de kat)
Ik had ook zo'n poes die alles onder zeikte. Om de zoveel tijd naar de dierenarts, maar niets aan de hand. Op een gegeven ogenblik hadden we een invaller en deze raadde aan prednison te proberen.
Helaas kan ik je niet vertellen of het werkte, kat is aangereden voor we ermee begonnen.
anneliesdj schreef:Voor zover ik begrepen heb kiest ze 't liefst de lekker zachte plekjes uit.
En als ik het verhaal van TS hierboven lees heeft de kat het nog niet zo slecht hoor.
Tuurlijk is verhuizen niet leuk en een hond erbij zal ook even wennen zijn maar er zijn genoeg katten die dat ook gewoon 'overleven' en ts geeft zelf aan dat de poes niet bang meer is voor de hond maar juist brutaal in zijn richting.
Ik snap niet dat hier meteen wordt geroepen dat ts zo slecht is terwijl ze dit al 1,5 jaar lang moet aanzien, lijkt me toch dat je dan al aardig wat uithoudingsvermogen hebt??
Jullie moesten zelf maar eens een kat in huis hebben die het OVERAL doet, 2x kun je dat nog schoonschrobben maar op de lange duur stinkt ALLES en iedereen die binnenkomt maakt er een opmerking over, dat is niet leuk hoor.
.