Maar goed het topic gaat niet over konijnen

Opziich bevalt Hope Farms goed, alleen eten ze ook bij dit voer niet alles op, ben bang dat ze bij elk soort voer wel wat laten liggen
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lilydj schreef:hoi, ik heb zinds mei een syrische hamster..
ze is echt heel leuk, alleen ze lijkt gewoon niet meer op een hamster zo groot is, echt abnormaal (vind ik)
weten jullie misschien hoe groot een syrische hamster wordt??
voordersest ze is een zwarte langhaar, en in haar stamboom heet ze Black Beauty, haar roepnaam is hamstertje
1997suus schreef:6 is al behoorlijk oud voor een konijn. Ik ken iemand die jaren als dieren assistent heeft gewerkt en zij zelf zegt ook dat 6 al oud is voor een konijn. En al mijn dieren doen het prima op zaagsel en hamsters met wol dus verder geen commentaar
Livito schreef:hoi !
na even gezocht te hebben kom ik hier zomaar even binnenvallen![]()
ik heb een dwerghamster een vrouwtje ze is van maart .
ongelovelijk lief beestje ! alleen zo´n moeilijke eter .
ik ben begonnen met knaagdierenvoer , toen ben ik overgestapt naar volledig voer dus van die lange dikke brokken ik geloof van hamsterselect .
wou ze ook niet eten , toen ben ik wéér overgestapt naar xtravital van beaphar en ook dat wil ze niet eten .... ze eet wel wat maar al die roze dingetjes laat ze liggen en eet ze dus te weinig .
ik weeg haar af en toe ook , en merk dat ze nu toch wel echt af begint te vallen .
met haar tandjes is niks mis , want een snoepje wil ze nog wel hebben ( niet dagelijks hoor , net even geprobeerd of ze dat wel wou )
drinken doet ze ook gewoon normaal , alleen het voer is dus het probleem .
ik heb nu van de dierenwinkel hier om de hoek voer meegekregen wat hun hamsters ook krijgen om te proberen voor ik straks met 4 volle zakken voer thuis zit ... iemand hier een tip voor een lastige eter ?