Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KarinW86 schreef:Nikka schreef:Is heel goed voer, maar levering is soms moeilijk en je betaalt er de hoofdprijs voor. Je moet dan wel minimaal 4 soorten per periode voeren om volledig te zijn.
Ik haal het bij onze groothandel, want heb een dierenwinkel

karton hahahahaha March schreef:Daar heb ik ook last van. Ik moet nodig mijn vrieskist reorganiseren. Maar morgen of donderdag krijg ik 10 kg paardenvlees, 10 kg rundvlees, 5 kg eendenrug, 5 kg pens en 5 kg parelhoen binnen dus dan moet ik wel aan het reorganiseren. Niet omdat het er dan niet meer in past, maar gewoon omdat het anders nog onoverzichtelijker wordt!

Daar staat niet alleen erg veel informatie over BARF, maar ook een behoorlijk gedeelte over KVV (kant en klaar vers voer).
en geen koelkast vriezer, maar denk dat ze gewoon zo'n vakje bedoelen ofzo nouksjens schreef:Intressant topic!
Mijn hondje met glutenallergie krijgt smuldier glutenvrij 2 maal daags. Afgewisseld met lams koekjes, kip, beetje van wat wij eten en potjes olvarit / babyvoeding. En natuurlijk veel kluiven, varkensoren, pensstaafjes,
enz..
Waar halen jullie kippenekken en eendenhalzen enzo vandaan, gewoon bij de slager?
.