Ik weet niet eens hoe een foeilijst werkt. Ga 'm ook niet gebruiken want irl kan dat ook niet.
En ja, ik irriteer me soms ook weleens aan bokkers waarvan ik dan opeens weer een ander topic zie waarin ik denk: nu ben je goed bezig. Heb dat bv met ayasha, soms erger ik me er weleens aan dat ze dingen niet los kan laten in mijn ogen of overal het laatste woord op wil hebben

Maar dan plaatst ze weer een topic over de vorderingen van d'r paardje waarvan ik denk nah, daar ga ik in reageren. Dat vind ik dan leuk, ze heeft ook doorzettingsvermogen en een heilig geloof in die soms lastige merrie van d'r. Daar heb ik respect voor. En dan vind ik het leuk om haar op een positieve manier te stimuleren want wat dat betreft gaat ze door het vuur voor die poown van d'r. Is ook een leuke combinatie, passen qua karakter goed bij elkaar volgens mij. Twee (soms) irritantjes bij elkaar, ze zijn aan elkaar gewaagd.
positief bedoeld ayasha maar dat weet je wel he) En dat moet ook kunnen. Als we het eens zijn dan is het goed, maar als we het oneens zijn dan gaat het tegen elkaar op. That's life. Het hoeft niet zo te zijn dat als je het oneens bent met elkaar, je geen respect voor elkaar of elkaars mening op kunt brengen. Dan zie je het gewoon anders, so be it.
Alleen temmen of foei, ik heb me daar nooit in verdiept. Jawel, ik heb laatst getemt omdat we de 500 pagina's bereikt hadden bij ons heul gezellige HK topic over apparaten (chiqa, bedankt nog voor de geheel nieuwe omschrijving van kinderen)

Het is een begrip geworden bij ons