Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
la_chica schreef:Iedereen bedankt voor de lieve woorden. Ieder bericht dat ik lees schieten de tranen in mn ogen, ben er echt zo kapot van dat ik soms niet meer weet hoe ik nu zonder hem verder moet, echt zoveel hield (hou) ik van dit kleine mannetje!!! Heb nooit geweten dat een mens zo veel liefde voor een dier kan hebben, maar Stitch was geen dier, Stitch was een klein jongetje in een honden pakje, Wat wist wat hou wou en kon mij altijd duidelijk maken als er iets was, zag hij een traan over mijn wang rollen dan was hij er voor mij en ging dan tegen mij aan zitten en duwde zijn hoofdje schuin tegen mij aan alsof hij zeggen wou: "niet huilen mamma, ik ben bij je, het komt goed" Was ik blij, dan wist hij niet hoe hij tegen mij aan moest springen om opgetild te worden om een vreugde dansje te doen, samen stond ik vaak met hem in de woonkamer te dansen, meestal als hij het nummer van Jan Smit hoorde "als de nacht verdwijnt" en "tuintje in mijn hart" dan wist hij meteen dat dat ons liedje was en kwam naar mij toe rennen om samen een dansje en een kroel te doen. Mooie herinneringen zijn dat, deze hou ik in mijn hart, samen met Stitch, mijn kleine jongen waar ik zielsveel van hou!!!