Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blabla1980 schreef:Ik las hier ergens iets over kippepootjes aan de hond geven, Niet doen hoor!! kippenbotjes splinteren en kunnen dus schade aanrichten.
Nikka schreef:Zucht, als je dit gelezen hebt moet je ook gelezen hebben dat dit niet geheel klopt.
zitake schreef:Deze dingen zijn puur preventief, tandsteen die er al zit zal je er niet mee verwijderen, dus dan is operatief dan toch echt de enige optie.
kimmie261 schreef:wat voor kauwbot heeft hij gehad,en heeft hij wel gewoon gepoept??
mijn honden kotsen hier ook wel eens wat uit,als ze te snel gegeten hebben,of te grote stukken kauwbot ingeslikt hebben,meestal is dat met 1 of 2x braken er wel uit,en ze krijgen gewoon hun voeding daarna
Evelli schreef:Kunnen we hier nog iets aan doen qua voeding?
Gewoon zijn brokken (orijen senior) voeren? Of rijst met kip?
Of gewoon eventjes niets?
kavama schreef:maar Kuggur, het is toch helemaal niet goed om een normale brok met vers te geven ?
Tenminste is mij verteld en dat het wel kan met de brokken van farmfood en biofood, omdat die geperst zijn.
Evelli schreef:Bullshit! Zit vol met granen, dat hebben honden helemaal niet nodig.
Dierenartsen verkopen het graag omdat ze er goed voor beloond worden door de fabrikant en er goed geld mee kunnen verdienen
kavama schreef:maar Kuggur, het is toch helemaal niet goed om een normale brok met vers te geven ?
Tenminste is mij verteld en dat het wel kan met de brokken van farmfood en biofood, omdat die geperst zijn.