slimmerik schreef:OMG in het volgende topic heeft een 8-jarige zich als 3-jarige gedragen....
Ik snap em niet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
slimmerik schreef:OMG in het volgende topic heeft een 8-jarige zich als 3-jarige gedragen....
Eva1993 schreef:slimmerik schreef:OMG in het volgende topic heeft een 8-jarige zich als 3-jarige gedragen....
Ik snap em niet..
Citaat:Ik vind het niet erg dat jullie anders denken, maar wel dat jullie denken dat ik geen gelijk heb!
ja maar... wie ben ik om aan mezelf te twijfelen
Tenshi schreef:Waarom haal jij er altijd van die rare dingen bij Chiqa?
sevke schreef:ten vierde : als je niet in staat bent je hond zelf op te passen, dien je geen hond te nemen.
Chiqa schreef:sevke schreef:ten vierde : als je niet in staat bent je hond zelf op te passen, dien je geen hond te nemen.
Ben het met je stellingen eens hoor maar hoeveel mensen onderschatten dit niet en denken wel een hondje te kunnen nemen in hun gezin?
De asiels zitten vol met mensen die dénken dat ze ooit op de hond konden passen....
slimmerik schreef:creool schreef:Ik ben even niet geweest, puur omdat ik me behoorlijk K. voelde door een aantal reacties..
Kun je nagaan hoe de volgende ouder zich voelt met een kind met een open gebeten gezicht
Klinkt hard maar dat is het ook.
MISTRAL94 schreef:Waarom is dit per definitie slecht? Beter een oppas adres (gebeurd tenslotte met kinderen ook) Dan dat ze hele dagen alleen thuis zitten.
Yamcha schreef:Vind het niet goed om anderen op te zadelen met de verantwoording voor mijn dier....
Chiqa schreef:Yamcha schreef:Vind het niet goed om anderen op te zadelen met de verantwoording voor mijn dier....
Presies, helemaal mee eens, waarom neem je dan een huisdier?
En dan nog iets, als jou hond steeds wordt uitbesteed, hoe moet het arme dier dan ooit begrijpen
wat zijn roedelleider is, zo belangrijk in dit verhaal????
Creool kan je daar antwoord op geven hoe jij dit ervaart?
slimmerik schreef:Even nog om bij stil te staan, wat hondenbeten kunnen veroorzaken. Ik plaats het als link omdat het schokkend kan zijn.
http://i43.tinypic.com/143i5uc.jpg
slimmerik schreef:Even nog om bij stil te staan, wat hondenbeten kunnen veroorzaken. Ik plaats het als link omdat het schokkend kan zijn.
http://i43.tinypic.com/143i5uc.jpg