Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
__Laura schreef:Jezus wat ben jij kinderachtig. Een kat in een huiskamertje stoppen, zodat niemand er last van heeft, is dat een goede eigenaar? Ik vind het mooi dat deze vrouw een kat neemt die naar buiten mag, zo zouden er meer moeten zijn.
'ik zie al dat ik mijn pony's bij de buurman parkeer'. Is we nét ff wat anders he
Laat de natuur zn loop gaan. de beesten leren wel met elkaar om te gaan & anders word er uiteindelijk toch wel een de baas. Als het mijn kat was waar water over heen gegooid zou worden of wat dan ook, dan zou je een werkelijk probleem hebben.
Je kan er gewoon vanuit gaan dat je wel eens een kat in je achtertuin hebt. En oeh, die hebben nageltjes. Big déal!
Damber schreef:Ik ben het niet eens met je Lotteje kunt een kat namelijk wel degelijk in je eigen tuin houden.
Tinky12 schreef:__Laura schreef:Jezus wat ben jij kinderachtig. Een kat in een huiskamertje stoppen, zodat niemand er last van heeft, is dat een goede eigenaar? Ik vind het mooi dat deze vrouw een kat neemt die naar buiten mag, zo zouden er meer moeten zijn.
'ik zie al dat ik mijn pony's bij de buurman parkeer'. Is we nét ff wat anders he
Laat de natuur zn loop gaan. de beesten leren wel met elkaar om te gaan & anders word er uiteindelijk toch wel een de baas. Als het mijn kat was waar water over heen gegooid zou worden of wat dan ook, dan zou je een werkelijk probleem hebben.
Je kan er gewoon vanuit gaan dat je wel eens een kat in je achtertuin hebt. En oeh, die hebben nageltjes. Big déal!
meggiemeg schreef:Hier in de wijk barst het van de loslopende katten.
Een aantal daarvan gaan dus in de aanval als je er met je hond alleen maar langs loopt.
Mijn honden zijn opgegroeid met katten en het interesseert ze bar weinig. Ik heb pas een kat nog een beste optater met de riem verkocht omdat hij onder de auto vandaan kwam en mijn honden dus aanviel terwijl ze die kat niets deden, ze merkten die kat pas op toen ze werden aangevallen!
Er zijn ook katten in de buurt die gewoon lekker blijven zitten waar ze zitten en die kan je aaien terwijl je de hond naast je hebt zitten. Er zijn dus wel degelijk uitzonderingen!
karuna schreef:meggiemeg schreef:Hier in de wijk barst het van de loslopende katten.
Een aantal daarvan gaan dus in de aanval als je er met je hond alleen maar langs loopt.
Mijn honden zijn opgegroeid met katten en het interesseert ze bar weinig. Ik heb pas een kat nog een beste optater met de riem verkocht omdat hij onder de auto vandaan kwam en mijn honden dus aanviel terwijl ze die kat niets deden, ze merkten die kat pas op toen ze werden aangevallen!
Er zijn ook katten in de buurt die gewoon lekker blijven zitten waar ze zitten en die kan je aaien terwijl je de hond naast je hebt zitten. Er zijn dus wel degelijk uitzonderingen!
Goh woon je heir in de buurt soms. Die beesten hebben wij dus ook. Ze vliegen de honden al aan voordat je ze ziet. En ook bij ons komen er steeds 3 katten in onze tuin en in huis zelfs de honden aanvliegen tot flinke schade aan toe. Van een weten we de eigenaar. En die reageert ook zo laks.
Water helpt niet, stroomdraad helpt niet, eem flink stuk modder ernaar toe gooien helpt niet, een rotschop geven (niet netjes maar als het beest mij begint aan te vliegen kan ie hem krijgen). De volgende optie is een vangkooi lenen van de stalhouder en dan enkele reis asiel. Ik heb de eigenaar daar ook voor gewaarschuwd. het boeit haar niet dat is de "natuur"
Kimmikky schreef:ik hoef ook geen katten in de tuin, ga dan met (rubber) slippers smijten in hun richting (niet raak, ben nog niet helemaal m'n leven beu).
als water een vreedzamere manier is, naja dan maar ruzie met de eigenaar omdat die opeens een natte kat heeft, maar ik hoef die beesten niet in m'n tuin, klaar
Ylana schreef:Nou, en als jij je buren geld geeft zullen ze dit vast wel willen proberen.