Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KiWiKo schreef:mijn honden kunnen 2 dagen alleen thuis zijn............ zou ik het willen zouden het er ook 3 kunnen zijn.
een dag zonder eten kunnen ze heel goed.......... als het moet 2 dagen ook........ (komt niet voor hoor) maargoed ik moet niet huilenbalken als ze heel de tent overhoop hebben gehaald............ dat is mijn eigen schuld dan....... toch?
jesito schreef:KiWiKo schreef:mijn honden kunnen 2 dagen alleen thuis zijn............ zou ik het willen zouden het er ook 3 kunnen zijn.
een dag zonder eten kunnen ze heel goed.......... als het moet 2 dagen ook........ (komt niet voor hoor) maargoed ik moet niet huilenbalken als ze heel de tent overhoop hebben gehaald............ dat is mijn eigen schuld dan....... toch?
2/3 dagen alleen thuis, dit is toch hoop ik sarcastisch bedoeld of meen je dat nu echt?
RedPassion schreef:Ik vind een hond 8/9 uur alleen laten al niet kunnen, maar 2/3 dagen?
Zoek dan een oppas voor ze KiWiKo.
jesito schreef:KiWiKo schreef:mijn honden kunnen 2 dagen alleen thuis zijn............ zou ik het willen zouden het er ook 3 kunnen zijn.
2/3 dagen alleen thuis, dit is toch hoop ik sarcastisch bedoeld of meen je dat nu echt?
Nikka schreef:Persoonlijk vind ik dat mensen die fulltime werken geen hond moeten nemen. Gelukkig geven de meeste goede fokkers en dierenasiels ook geen honden mee aan mensen die zo veel werken. Het gaat o vaak niet goed en dan zie je het dier in een asiel of op Marktplaats terug.
2 dagen alleen zijn vind ik al helemaal niet kunnen. Dat is dan ook de reden dat ik misschien naar Horse Event ga. Als ik geen oppas heb, gaat het feestje gewoon niet door. Had ik maar geen honden moeten nemen.
jesito schreef:Ik heb je antwoorden al vaker raar gevonden maar dit vind ik totaal onacceptabel.
Zoiets doe je toch niet.
Waarom heb je dan een hond?
Als ze op deze manier buiten zaten, dan kon ik er wel in komen, maar ook nog binnen.
Spijt me maar dit vind ik dus echt niet kunnen.
KiWiKo schreef:niet om het een of ander maar het is heel goed om honden een dag in de week te laten vasten(dus geen eten te geven
![]()
)