sproeiende poes.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

poes

Re: sproeiende poes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 14:13

Hebben jullie in de omgeving van de kat al dingen veranderd? Niks meebrengen in huis dat van buiten komt of gelijk opbergen, geen schoenen laten slingeren, of zakjes, geen wasverzachter gebruiken op kussen en beddengoed, watje langs haar klieren halen en op de sproeiplekken leggen, elke 2 dagen vervangen, zeker als er visite geweest is grondig herhalen, dat soort dingen?

_WenDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 06:01

marjoleinft schreef:
Lancome schreef:
Een enkeltje poezenhemel vind ik wel wat snel. Er zijn verschillende manieren die kunnen helpen voor je poes en anders is misschien herplaatsing een idee. Naar een boerderij, maar soms kan alleen een andere plek (zonder andere poezen etc) al het sproeien stoppen.

zou jij een poes in huis nemen die alles onder sproeit?
ze pist alles vol.
zelfs in de schuur.
we hebben verder geen honden of andere katten in huis.
de buren hebben wel katten. maar die ziet ze alleen buiten.
ik denk zelf dat herplaatsen geen optie is.

er zijn mensen die het niet erg vinden een poes in huis te nemen die sproeit , en ik denk niet dat je een da vind die een poes om deze reden laat inslapen....Ik snap het wel want op een gegeven moment weet je echt niet meer wat je moet doen en is herplaatsen de enige oplossing

die anti depressiva kan goed helpen! maar kijk uitdat je niet teveel geeft ik zal het eens nakijken wat mijn kater kreeg, die was er helemaal stoned van, da had iets teveel voorgeschreven.
Tong uitsteken ik heb er op een geven moment voor gekozen om ermee te stoppen want de kater had geen kwaliteit van leven, maar het sproeien deed hij niet meer....

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 06:54

heeft de dierenarts onderzocht of ze geen blaasonsteking heeft of blaasgruis.
Hierdoor krijgen ze nl. pijn bij het plassen en denken dat de kattenbak pijn doet. Daarom gaan ze overal plassen/sproeien.
Mijn katten gingen dit ook ineens doen ma na een kuurtje en aangepast voer was het over.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 20:38

Is er verandering? Lachen

marjoleinft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-08 21:02

nee nog steeds hetzelfde.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 10:59

Vervelend... Kanz e niet naar iemand die haar meer buiten kan houden bijvoorbeeld?

watdanhe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 11:00

aerdenhout1 schreef:
Poes en HIJ???? Wat heb je nu een vrouwtje of een mannetje?
Een vrouwtje sproeit volgens mij sowieso niet n.l.

POES, gesteriliseerd! (een kater wordt geCastreert) Als het een kater was, had de da het wel gezien bij het sterriliseren denk ik..?