Waar gaat een hond heen om te sterven...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

somokkele

Re: Waar gaat een hond heen om te sterven...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 14:50

pfff, wat naar zeg zo.... Heb je haar inmiddels gevonden?? Ik zou niet weten waar je nog zou kunnen zoeken........... Heel veel sterkte, en hopelijk vindt je haar weer terug, levend of niet.... Ach gut

storrum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-08 21:13

Bedankt voor het meeleven.... Verdrietig
We hebben haar nog steeds niet gevonden...
Ze had geen halsband om. Dat vind ik hier te link, omdat onze honden overdag altijd buiten zijn en overal in op en onder zitten.
We hebben geprobeerd te zoeken met onze andere honden maar die geven geen sjoege. Waarschijnlijk weten die meer dan wij....
Wij 'hopen' ook dat we haar kunnen traceren door de lucht, of misschien door roofvogels in de lucht. Maar ons terrein grenst aan een bos en dat is sterk verwilderd, als ze daarheen is gegaan vinden we haar nooit.
Ik heb ook kontakt met mensen met speurhonden, hopenlijk willen die komen, maar ik vraag me af of ze iets kunnen vinden, want alles ruikt/rook hier natuurlijk naar haar, en nu na al die dagen weet ik niet hoe goed dat nog te ruiken is... maar ik weet eigenlijk te weinig daarvan af om er iets over te kunnen zeggen... afwachten maar. En hopen.... Verdrietig
Elke keer zit je weer kijken of ze niet ineens tevoorschijn komt. Dat is nog het ergste.
Ze was echt mijn "vrouwtjeshondje".

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 21:17

Jeetje wat erg zeg. Ach gut
Ik hoop dat jullie haar toch echt nog snel mogen vinden, ook als ze al overleden is. Misschien kun je haar dan alsnog een mooie laatste rustplek geven, heel veel succes. Ach gut

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 21:20

Jeetje wat vervelend vooor jullie!Misschien dat ze dan het bos in is gegaan. Omdat je ook zegt dat deze honden heel dicht bij de natuur staan, en je op alle plekken die voor ' de hand liggen ' eigenlijk al hebt gezocht. Sterkte meid! En hoop dat je haar snel vind!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 21:21

Wat naar.. nog steeds niet Scheve mond

Woon je redelijk afgelegen of in de buurt van wandelpaden of de bewoonde wereld?
Bestaat de kans dat mensen haar misschien gevonden hebben en hebben meegenomen omdat ze dachten dat ze was verdwaald oid?

celticpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 21:21

dit lijkt misschien heel rot wat ik zeg (bedoel echt niet zo), maar misschien moet je haar laten gaan. daar heeft ze waarschijnlijk zelf ook voor gekozen. en wat je zelf al zei, jouw hond staat dicht bij de natuur..laat het ook aan de natuur over. je hebt haar een mooi leven gegeven en zij jouw mooie herinneringen dat is zoveel waard!

Neemt niet weg dat ik je verdriet en pogingen om haar te vinden niet begrijp hoor,ik zou me ook geen raad weten. sterkte!

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 21:24

Heel veel sterkte!
Misschien dat die speurhonden je kunnen helpen! Ach gut

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 08:40

ach jee ,nog niet gevonden .....
tja.....ik hoop dat je d'r nog vind zodat je haar een plekje kan geven Ach gut

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 08:49

celticpony schreef:
dit lijkt misschien heel rot wat ik zeg (bedoel echt niet zo), maar misschien moet je haar laten gaan. daar heeft ze waarschijnlijk zelf ook voor gekozen. en wat je zelf al zei, jouw hond staat dicht bij de natuur..laat het ook aan de natuur over. je hebt haar een mooi leven gegeven en zij jouw mooie herinneringen dat is zoveel waard!

Neemt niet weg dat ik je verdriet en pogingen om haar te vinden niet begrijp hoor,ik zou me ook geen raad weten. sterkte!

Hier ben ik het wel mee eens. Jouw hond heeft hier zelf voor gekozen. Misschien wil ze wel niet meer gevonden worden, hoe rot dat voor jou ook is.

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 08:58

jeetje wat erg,

ik hoop dat je de hond nog vind, anders blijf je in onzekerheid.

en ik hoop voor je dat ze met speurhonden iets kunnen en gaan doen, wie weet lukt het dan.
je hebt vast wel een speeltje of kleedje waar de hond altijd op zit of mee speelde voor de geur.

gr

Lysette

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 08:59

celticpony schreef:

Maar misschien zit ze ook wel ergens in verstrikt, weet jij veel... Ik zou ook doorzoeken...

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 12:57

storrum schreef:
Bedankt voor het meeleven.... Verdrietig
We hebben haar nog steeds niet gevonden...
Ze had geen halsband om. Dat vind ik hier te link, omdat onze honden overdag altijd buiten zijn en overal in op en onder zitten.
We hebben geprobeerd te zoeken met onze andere honden maar die geven geen sjoege. Waarschijnlijk weten die meer dan wij....
Wij 'hopen' ook dat we haar kunnen traceren door de lucht, of misschien door roofvogels in de lucht. Maar ons terrein grenst aan een bos en dat is sterk verwilderd, als ze daarheen is gegaan vinden we haar nooit.
Ik heb ook kontakt met mensen met speurhonden, hopenlijk willen die komen, maar ik vraag me af of ze iets kunnen vinden, want alles ruikt/rook hier natuurlijk naar haar, en nu na al die dagen weet ik niet hoe goed dat nog te ruiken is... maar ik weet eigenlijk te weinig daarvan af om er iets over te kunnen zeggen... afwachten maar. En hopen.... Verdrietig
Elke keer zit je weer kijken of ze niet ineens tevoorschijn komt. Dat is nog het ergste.
Ze was echt mijn "vrouwtjeshondje".

Mag ik je post op een ander forum zetten, met de vraag of er iemand wil speuren?

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 13:04

Lotje02 schreef:
celticpony schreef:

Hier ben ik het wel mee eens. Jouw hond heeft hier zelf voor gekozen. Misschien wil ze wel niet meer gevonden worden, hoe rot dat voor jou ook is.

Het is meer voor je zelf dat je afscheid kan nemen, op zo'n manier zoals het nu loopt kan je het wel, maar is het moeilijker!
Ik hoop van harte dat je der nog mag vinden en rustig afscheid zou kunnen nemen.

Onze hond, ging naar boven, waar hij nooit kwam. Dat was zijn teken om "vaarwel" te zeggen!

storrum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-08 13:10

Nikka schreef:
Mag ik je post op een ander forum zetten, met de vraag of er iemand wil speuren?

Ja natuurlijk, de post staat trouwens ook al op hondenvrienden.be.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 13:12

Ik zit op een Bassetforum en daar zit iemand die speurt met Bassets in het noorden van Belgie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 13:20

Asiels en alles gewaarschuwd?Lijkt me dat 20 ha toch niet zo af te zetten is dat ze echt niet weg kan.je weet nooit of iemand ze opgepikt heeft.
Jammer dat je eigen honden geen moeite doen,je ze van een jacky toch zeggen dat ze goed kunnen zoeken.

Famke_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 14:33

Jeetje meis, wat moet dit vreselijk voor jullie zijn.

Ik duim voor jullie mee, dat jullie haar vinden (en als nog afscheid van kunnen nemen als het zo met zijn.)

Heel veel sterkte iig. Ach gut

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 15:22

Jeetje, wat rot zeg! Ik hoop dat je haar snel zal vinden.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 16:33

Ik hoop dat je haar alsnog vindt, dood of levend, zodat je tenminste weet hoe of wat Lachen

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 16:35

Wat vreselijk, ik hoop echt dat jullie haar vinden. Het is dat de Belgische Ardennen echt te ver weg zijn, anders was ik direct komen helpen zoeken! Sterkte.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 16:36

Wat naar zeg, om zo je hond kwijt te raken.

De hond van mijn opa was een eind van huis weg gekropen
en lag in een droge sloot onder een struik.

Sterkte en hopelijk vind je haar snel. Ach gut

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 16:38

Jeetje dit lijkt me verschrikkelijk!!
Heel veel sterkte en succes met zoeken!!!

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 16:43

gets, die onzekerheid lijkt me het ergste. En wat hierboven ook al gezegd wordt.
Je wil haar toch zien, ook al is het om te zien dat het "over" is.. Dan weet je het pas zeker
en heb je voor jezelf ook rust.. Sterkte ! ik hoop dat je haar nog vind..!

sibbe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 16:46

erg voor je Ach gut hopelijk vind je haar gauw

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 08:38

Ik lees elke dag je topic even om te kijken of je haar nog niet gevonden hebt....Geen nieuws?