Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
celticpony schreef:dit lijkt misschien heel rot wat ik zeg (bedoel echt niet zo), maar misschien moet je haar laten gaan. daar heeft ze waarschijnlijk zelf ook voor gekozen. en wat je zelf al zei, jouw hond staat dicht bij de natuur..laat het ook aan de natuur over. je hebt haar een mooi leven gegeven en zij jouw mooie herinneringen dat is zoveel waard!
Neemt niet weg dat ik je verdriet en pogingen om haar te vinden niet begrijp hoor,ik zou me ook geen raad weten. sterkte!
celticpony schreef:dit lijkt misschien heel rot wat ik zeg (bedoel echt niet zo), maar misschien moet je haar laten gaan. daar heeft ze waarschijnlijk zelf ook voor gekozen. en wat je zelf al zei, jouw hond staat dicht bij de natuur..laat het ook aan de natuur over. je hebt haar een mooi leven gegeven en zij jouw mooie herinneringen dat is zoveel waard!
Neemt niet weg dat ik je verdriet en pogingen om haar te vinden niet begrijp hoor,ik zou me ook geen raad weten. sterkte!
storrum schreef:Bedankt voor het meeleven....![]()
We hebben haar nog steeds niet gevonden...
Ze had geen halsband om. Dat vind ik hier te link, omdat onze honden overdag altijd buiten zijn en overal in op en onder zitten.
We hebben geprobeerd te zoeken met onze andere honden maar die geven geen sjoege. Waarschijnlijk weten die meer dan wij....
Wij 'hopen' ook dat we haar kunnen traceren door de lucht, of misschien door roofvogels in de lucht. Maar ons terrein grenst aan een bos en dat is sterk verwilderd, als ze daarheen is gegaan vinden we haar nooit.
Ik heb ook kontakt met mensen met speurhonden, hopenlijk willen die komen, maar ik vraag me af of ze iets kunnen vinden, want alles ruikt/rook hier natuurlijk naar haar, en nu na al die dagen weet ik niet hoe goed dat nog te ruiken is... maar ik weet eigenlijk te weinig daarvan af om er iets over te kunnen zeggen... afwachten maar. En hopen....![]()
Elke keer zit je weer kijken of ze niet ineens tevoorschijn komt. Dat is nog het ergste.
Ze was echt mijn "vrouwtjeshondje".
Lotje02 schreef:celticpony schreef:dit lijkt misschien heel rot wat ik zeg (bedoel echt niet zo), maar misschien moet je haar laten gaan. daar heeft ze waarschijnlijk zelf ook voor gekozen. en wat je zelf al zei, jouw hond staat dicht bij de natuur..laat het ook aan de natuur over. je hebt haar een mooi leven gegeven en zij jouw mooie herinneringen dat is zoveel waard!
Hier ben ik het wel mee eens. Jouw hond heeft hier zelf voor gekozen. Misschien wil ze wel niet meer gevonden worden, hoe rot dat voor jou ook is.
Nikka schreef:Mag ik je post op een ander forum zetten, met de vraag of er iemand wil speuren?